طراحی دکوراسیون داخلی هتل

انواع طراحی دکوراسیون داخلی هتل

دسته بندی: آموزش

چگونه میتوان دکوراسیون هتل را متناسب با سلیقه های مختلف افراد، طراحی کرد؟ برای طراحی دکوراسیون هتل باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ ویژگی هتل ها با طراحی لوکس چیست؟ طراحی داخلی مناسب برای لابی هتل چیست؟ چگونه میتوان حس راحتی و آرامش بیشتری را برای مسافران داخل هتل ایجاد کرد؟ در این مقاله به طور کامل به بررسی ایده های جذاب دکوراسیون هتل میپردازیم. شما خواهید فهمید که چگونه میتوان هتلی با فضای دلنشین برای افراد با سلیقه های متفاوت طراحی کرد. تلاش میکنیم به کمک تصاویر، ایده های خود را برای شما واضح تر بیان کنیم.

طراحی دکوراسیون داخلی هتل

ایده های جذاب طراحی دکوراسیون داخلی لابی هتل

لابی هتل اولین فضایی میباشد که مسافران با آن روبه‌رو میشوند. در نتیجه طراحی یک فضای آرامش بخش از اهمیت بسیاری برخوردار میباشد. از طرف دیگر، لابی هتل بیان کننده سبک کلی دکوراسیون هتل شما نیز میباشد. به عنوان مثال اگر یک هتل ساحلی دارید، طراحی کلاسیک برای لابی هتل شما خوشایند نخواهد بود. بهتر است از نورپردازی ملایم و ترکیبی از نور مستقیم و غیر مستقیم در لابی هتل استفاده کنید تا حس راحتی و آرامش را در افراد ایجاد کند. برای رنگ دیوار ها نیز بهتر است از از رنگ های گرم و تیره استفاده کنید تا احساس آرامش را القا کند. در ادامه با کمک تصاویر، با ایده های مختلف برای سبک های مختلف دکوراسیون هتل ها آشنا خواهید شد.

طراحی دکوراسیون داخلی هتل طراحی دکوراسیون داخلی هتل طراحی دکوراسیون داخلی هتل طراحی دکوراسیون داخلی هتل طراحی دکوراسیون داخلی هتل

«اگر برای دکوراسیون لابی هتل به دنبال گلدان های بزرگ و شیک هستید، پیشنهاد میکنیم به گلدان های برنجی هندی مراجعه کنید.»

 

طراحی دکوراسیون داخلی هتل طراحی دکوراسیون داخلی هتل

«چنانچه به دنبال اکسسوری های سنتی و صنایع دستی مناسب دکوراسیون هتل هستید، میتوانید به دکوراسیون برنجی هندی مراجعه کنید.»

 

طراحی دکوراسیون داخلی هتل طراحی دکوراسیون داخلی هتل طراحی دکوراسیون داخلی هتل طراحی دکوراسیون داخلی هتل طراحی دکوراسیون داخلی هتل طراحی دکوراسیون داخلی هتل

ایده های کاربردی و جذاب طراحی دکوراسیون داخلی اتاق های هتل

ایجاد حس آرامش در کنار جذابیت و کاربردی بودن فضا، از مهم ترین ویژگی های اتاق های هتل میباشد. پیشنهاد میکنیم متناسب با سبک دکوراسیون خود، برای اتاق ها از رنگ های متضاد یا مکمل استفاده کنید تا به جذابیت اتاق بیفزاید. همچنین میتوانید با پهن کردن فرش رنگی و قالیچه، به صمیمیت و زیبایی اتاق کمک کنید. استفاده از گیاهان طبیعی برای ایجاد حس سرزندگی داخل اتاق‌ها از اهمیت خاصی برحوردار است.

توجه داشته باشید که فضای اتاق را اصلاً شلوغ نکنید. بهتر است داخل اتاق، مکانی را برای نشستن و مطالعه برای مهمانان هتل قرار دهید. استفاده از مبلمان و تخت خواب نرم و راحت، بسیار اهمیت دارد. برای نورپردازی اتاق هم میتوانید ار ترکیب نور مستقیم و غیر مستقیم استفاده کنید و  لازم است میزان استاندارد روشنایی در اتاق را حتماً رعایت کنید. در ادامه با کمک عکس ها و تصاویر، با ایده های مختلف برای طراحی اتاق ها در سبک های مختلف دکوراسیون هتل ها آشنا خواهید شد.

«اگر برای طراحی داخلی هتل خود به دنبال دکوراسیون سنتی هستید، پیشنهاد میکنیم به دکوراسیون برنجی هندی مراجعه کنید.»

 

پیشنهاد های کاربردی برای طراحی داخلی هتل

بعد از لابی و اتاق های هتل، نوبت به دکوراسیون سایر اماکن هتل مانند راهرو ها و رستوران هتل میرسد، برخی هتل ها دارای روف گاردن و برخی دارای رستوران های عادی هستند. همچنین برخی دارای امکانات بیشتر مانند  استخر و … نیز هستند. توجه کنید که این اماکن همگی برای رفاه بیشتر مهمانان هتل هستند. پس باید تمام نکات گفته شده در قسمت های قبل را رعایت کنید. در ادامه با کمک تصاویر، به بررسی دکوراسیون راهرو ها و رستوران هتل ها میپردازیم.

در این مقاله به طور کامل به بررسی ایده های جذاب دکوراسیون هتل به کمک تصاویر پرداختیم. شما دانستید که چگونه میتوان هتلی با فضای دلنشین و آرامش بخش برای افراد با سلیقه های متفاوت طراحی کرد. اگر سوالی در مورد نحوه دکوراسیون هتل دارید، میتوانید در قسمت نظرات کاربران از ما بپرسید.

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “انواع طراحی دکوراسیون داخلی هتل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *