قوانین مرجوعی و تعویض کالا

سلام همون طور که میدونید مجموعه ی ما امکان مرجوع و تعویض کالا هم دارد.

لطفا قوانبن و مقررات مرجوع و تعویض کالا را قبل از خریداری محصول مطالعه کنید.

 

حالت اول قوانین تعویض کالا:

شما میتونید تا 72 ساعت بعد از رسیدن مرسوله ، کالا را به هر دلیل تعویض کنید. (به غیر از محصولات خریداری شده در حراج و جشنواره ها)

توجه داشته باشید که تعویض کالا هایی که مشکل دار به دست مشتری میرسند در بخش سوم توضیح داده شده.

به چند نکته زیر حتما توجه داشته باشید:

1- لیبل و کد ظروف نباید کنده شده باشد در غیر این صورت محصول تعویض نمیشود.

2- کارتن و بابل و … بسته بندی سالم و به شکل اولیه باید باشد.

3- قبل از تعویض کالا حتما داخل دایرکت با  ادمین برای تعویض کالا هماهنگ کنید.

(اگر به هر دلیل بدون هماهنگی کالا ارسال شود، مسوولیت کامل بسته به عهده مشتری میباشد و مجموعه هیچ مسوولیتی قبول نمیکند)

4- اگر بسته در راه برگشت اسیب ببیند مسوولیت به عهده مشتری میباشد و کالا معیوب با هزینه مشتری به ادرس مشتری برگردانده میشود.

5- تا 72 ساعت (سه روز کاری) زمان دارید تا محصول را ارسال کنید.

(ملاک ارسال، فرستادن عکس فیش پستی در دایرکت اینستاگرام است)

6- قبل از ارسال، محصولی که با محصول مورد نطرتون میخواهید تعویض انجام بدید رو انتخاب و به ادمین در داخل دایرکت اطلاع بدید.

7- هزینه ارسال و بسته بندی  رفت و  برگشت محصول به عهده مشتری میباشد.

 

حالت دوم قوانین مرجوعی کالا :

تا 72 ساعت بعد از رسیدن مرسوله میتونید کالاتون رو به هر دلیل مرجوع کنید. (به غیر از محصولات خریداری شده در حراج و جشنواره ها)

به چند نکته زیر حتما توجه داشته باشید:

1- لیبل و کد ظروف نباید کنده شده باشد در غیر این صورت محصول مرجوع نمیشود.

2- کارتن و بابل و … بسته بندی سالم و به شکل اولیه باید باشد.

3- قبل از مرجوع کالا حتما داخل دایرکت با ادمین برای مرجوع کالا هماهنگ کنید.

(اگر به هر دلیل بدون هماهنگی ارسال محصول ارسال بشود، مسوولیت کامل بسته به عهده مشتری میباشد و مجموعه هیچ مسوولیتی قبول نمیکند)

4- اگر بسته در راه برگشت اسیب ببیند مسوولیت به عهده مشتری میباشد و کالا معیوب با هزینه مشتری به ادرس مشتری برگردانده میشود.

5- تا 72 ساعت ( سه روز کاری) زمان دارید تا محصول رو ارسال کنید.

(ملاک ارسال، فرستادن عکس فیش پستی در دایرکت اینستاگرام است)

6- هزینه برگشت کالا به عهده مشتری میباشد.

7- هزینه بسته بندی و ارسال اولیه محصول هم به عهده مشتری میباشد .

 

حالت سوم قوانین تعویض یا مرجوع کالایی که با مشکل به دست مشتری رسیده است .

اگر کالا به دستتون رسید و شکسته یا مشکل دار بود حتما بلا فاصله  بعد از رسیدن محصول عکس محصول شکسته رو برای ما داخل دایرکت اینستاگرام بفرستید. شما تا 24 ساعت بعد از رسیدن محصول میتونید عکس محصول رو برای ما بفرستید در غیر این صورت مجموعه تعهدی ندارد.

بعد از فرستادن عکس برای ما ؛ عکس فرستاده شده توسط کارشناس های ما بررسی میشود. بعد از کارشناسی ، دو حالت به وجود میاید:

حالت یک : اگر محصول به نظر کارشناسان ما مشکل داشته باشد.

برای مرجوع کالا داخل دایرکت با شما هماهنگ میشود.

همچنین به چند نکته زیر را رعایت کنید:

1- لیبل و کد ظروف نباید کنده شده باشد در غیر این صورت محصول مرجوع نمیشود.

2- کارتن و بابل و … بسته بندی سالم و به شکل اولیه باید باشد.

3- قبل از مرجوع کالا حتما داخل دایرکت با ادمین برای مرجوع کالا هماهنگ کنید.

(اگر به هر دلیل بدون هماهنگی ارسال محصول ارسال بشود، مسوولیت کامل بسته به عهده مشتری میباشد و مجموعه هیچ مسوولیتی قبول نمیکند)

4- اگر بسته در راه برگشت اسیب ببیند مسوولیت به عهده مشتری میباشد و کالا معیوب با هزینه مشتری به ادرس مشتری برگردانده میشود.

5- تا 72 ساعت (دو روز کاری) زمان دارید تا محصول رو ارسال کنید.

(ملاک ارسال، فرستادن عکس فیش پستی در دایرکت اینستاگرام است)

6- محصول را با پست ارسال کنید و فیش پستی را داخل اینستاگرام برای ما بفرستید هزینه پست برای شما واریز میشود.

(توجه داشته باشید اگر محصول با شرکت های ارال دیگر به غیر از پست ارسال شود هزینه برگشت کالا به عهده مشتری نیباشد)

نکته : با هماهنگی داخل دایرکت ؛ طبق روال اگر از محصول مشکل دار باز هم موجود باشد برای شما ارسال میشود. در غیر این صورت وجه برای شما برگردانده میشود.

اگر مایل به تعویض یا مرجوع کامل کالا باشید داخل دایرکت با همکارانم هماهنگی های لازم رو انجام بدید.

 

حالت دو : اگر محصول مشکل نداشته باشد:

لازم به ذکر است که تمام محصولات ما تماما با دست ساخته شده اند و طبیعتا در صنایع دستی ایرادات ریزی در جای جوش ، رنگ امیزی ، قالب دهی و … وجود دارد که همین ایرادات ریز روح به کار دست میدهد . با این حال شما میتوانید به صورت طبق روال مرجوع کالا که محصول مشکل ندارد  و در بالا ذکر شده محصول رو تا 72 ساعت مرجوع یا تعویض کنید (به غیر از محصولات خریداری شده در حراج و جشنواره ها)

 

هر سوالی در این رابطه داشتید میتوانید از همکارانم در اینستاگرام یا تلفنی یا در بخش کامنت ها سوال کنید .