کادو برای روز پدر و روز مرد

کادو برای روز پدر و روز مرد

دسته بندی: آموزش

کادو روز مرد چی بخرم؟ چه هدیه ای به پدرم بدهم که او دوست داشته باشد؟ هدیه روز پدر چی بخرم؟ برای پدر، همسر و عشقم چه کادویی بخرم که بپسندد؟ برای روز پدر چه سورپرایزی آماده کنم؟ با نزدیک شدن به روز پدر و روز مرد، ممکن است همه این سوالات را از خود بپرسید. در این مقاله با بهترین و جذاب ترین ایده ها برای هدیه روز پدر و روز مرد آشنا خواهید شد. همچنین ویژگی ها و نکات مثبت و منفی هر ایده را بررسی خواهیم کرد.

روز پدر و روز مرد چه روزی است؟

روز پدر و روز مرد چه روزی است؟

در ایران روز 13 رجب، زاد روز حضرت علی بن ابیطالب (ع)، به عنوان روز پدر و روز مرد نامگذاری شده است. البته روز 19 نوامبر مصادف با 28 آبان، روز جهانی مرد نامگذاری شده است و در کشور های اروپایی، این روز را جشن میگیرند و از مردان قدردانی میکنند. همچنین در کشورهایی مانند آمریکا، ژاپن و کانادا، سومین یکشنبه ماه ژوئن را به مناسبت روز پدر جشن می‌گیرند.

روز پدر، بهترین زمان برای گرامیداشت مقام پدر است. گر چه می گویند بهشت زیر پای مادران است، اما پدر نیز مانند مادر از شان و منزلت بالایی برخوردار است. میتوان گفت بهشت در دستان پر از زحمت اوست. پدر تکیه گاه مطمئنی برای فرزندان است. پدر سراسر عشق و ایثار و فداکاری است. در ادامه با جذاب ترین و محبوب ترین ایده ها برای هدیه روز پدر و روز مرد آشنا خواهید شد.

جذاب ترین و محبوب ترین ایده ها برای هدیه روز پدر و روز مرد

جذاب ترین و محبوب ترین ایده ها برای هدیه روز پدر و روز مرد

اصولاً خرید هدیه برای مردان کمی سخت تر از زنان است. برای خرید هدیه روز مرد این نکته را در نظر داشته باشید که آقایان معمولاً از هدایایی خوششان می آید که جنبه تزیینی نداشته و بتوانند از آن ها استفاده کنند. بنابراین بهتر است برای خرید هدیه، وسایل و لوازم کاربردی را در اولویت قرار دهید. در ادامه چند ایده پرطرفدار برای آقایان را به شما معرفی میکنیم. همچنین ویژگی های هر کدام را بررسی خواهیم کرد.

عطر و ادکلن هدیه محبوب روز پدر و روز مرد

عطر و ادکلن هدیه محبوب روز پدر و روز مرد

یکی از شیک ترین و دوست داشتنی ترین هدایا برای روز مرد، عطر و ادکلن است که در برندهای مختلف و با بوهای متفاوت در بازار موجود است. از ویژگی های مثبت این ایده، این است که هیچگاه قدیمی و تکراری نمیشود. هدیه دادن عطر ممکن است خلاقانه نباشد ولی همچنان جزو محبوب ترین ایده ها محسوب میشود. کادو دادن ادکلن برای مردان شیک پوش و خوش استایل جزو بهترین گزینه هاست. تنها نکته ای که باید توجه کنید این است که متناسب با سلیفه پدر و همسرتان، رایحه عطر را انتخاب کنید.

ست کیف، کمربند و جاسوییچی هدیه کاربردی روز پدر و روز مرد

ست کیف، کمربند و جاسوییچی هدیه کاربردی روز پدر و روز مرد

هدیه دادن ست کیف پول، کمربند و جاسوییچی باعث خوشحالی مردان میشود. آقایان نیز مانند خانم ها علاقه دارند، در پوشش و استایل خود، از پوشاک ست شده استفاده کنند. ست کیف و کمربند جزو محبوب تریت ست ها بین آقایان بشمار میرود.

پیشنهاد می کنیم کیف پول جادار را که بتوانند تمام کارت های بانکیشان را در آن بگذارند، تهیه نمایید. این روزها پکیج های واقعاً جذابی از ست کیف و کمربند و جاسوئیچی، در بازار وجود دارند که بسیاری از نیازهای پدران را در یک جعبه پاسخ می دهند. پیشنهاد میکنیم ست های چرمی را برای هدیه دادن روز پدر انتخاب کنید.

هدیه خاص و متفاوت روز پدر و روز مرد

هدیه خاص و متفاوت روز پدر و روز مرد

چنانچه قصد دارید برای روز پدر امسال، هدیه متفاوتی را بخرید، صنایع دستی و اکسسوری های دست ساز، بسیار گزینه مناسبی برای شما هستند. اگر به دنبال خرید کادویی هستید که هم کار دست باشد و هم هدیه ای شیک و لوکس برای پدر و همسر شما باشد، اکسسوری های برنجی انتخاب مناسبی است. اکسسوری برنجی هندی بدلیل کار دست بودن، جزو هدایای ارزشمند و گرانبها محسوب میشوند. همچنین چنین اکسسوری هایی، بدلیل تنوع بالا هرگز تکراری نمیشوند.

نکات کلیدی در زمینه خرید اکسسوری های برنجی

بهترین و مطمئن ترین روش برای خرید محصولات برنجی، خرید از فروشگاه ها و برند های مطرح و شناخته شده است. فروشگاه اینترنتی سحر، از مشهور ترین برند های ظروف و اکسسوری های برنجی هندی میباشد. به دلیل تنوع بالا در محصولات و کیفیت بالای محصولات، دست شما در انتخاب کادو برای روز پدر و روز مرد کاملاً باز میباشد.

«اگر تمایل دارید با انواع اکسسوری های برنجی اعم از ساعت رومیزی، ساعت شنی، تلسکوپ، کره زمین و … آشنا شوید، اینجا کلیک کنید.»

ریش تراش هدیه مناسب روز مرد و روز پدر

ریش تراش هدیه مناسب روز مرد و روز پدر

ماشین ریش تراش یکی از بهترین هدایا برای پدر یا همسرتان است. بلند شدن موهای بدن به خصوص در تابستان برای آقایان کلافه کننده است. با خرید یک ماشین ریش تراش، میتوانید آقایان را از تیغ زدن های پوست صورتشان راحت کنید. توصیه میشود یک ریش تراش با کیفیت و خوب بخرید. زیرا برای این هدیه یک بار هزینه می کنید و برای مدت طولانی پدر یا همسرتان از آن استفاده خواهد کرد.

ساعت مچی شیک ترین هدیه رو پدر و روز مرد

ساعت مچی شیک ترین هدیه رو پدر و روز مرد

اگر به دنبال یک هدیه خاص برای روز مرد هستید، پیشنهاد ما به شما ساعت مچی است. خرید ساعت مچی می تواند متنوع باشد و قدیمی نمیشود. هر مرد برای ست کردن با استایل های مختلف، به چندین ساعت نیاز دارد. ساعت مچی یکی از وسایل و اکسسوری های مورد علاقه آقایان است. شما برای هدیه روز مرد، می توانید برای همسر یا پدرتان، ساعت مچی بند چرمی یا فلزی با توجه به سلیقه و استایل لباس پوشیدن او تهیه کنید. امروزه ساعت های هوشمند بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. اگر پدر و همسر شما به تکنولوژی علاقه دارد، ساعت های مچی هوشمند، بهترین گزینه است.

خرید لباس و پیراهن یک انتخاب همیشه عالی برای کادو روز پدر

خرید لباس و پیراهن یک انتخاب همیشه عالی برای کادو روز پدر

ممکن است از خرید پوشاک برای مناسبت های مختلف، خسته شده باشید. اما این یک نمونه از پر طرفدارترین کادوها برای روز مرد یا روز پدر است. پیراهن مردانه در طرح ها و اشکال مختلف است. پیراهن های آستین کوتاه ، پیراهن آستین بلند ، پیراهن یقه گرد و موارد متعدد در رنگ های متنوع که می تواند خواسته و سلیقه هر مردی باشد. شما می توانید با انتخاب یک رنگ یا یک لباس مناسب، انتخاب های تکراری آن ها را تغییر دهید. تنها نکته ای که باید رعایت کنید این است که از خریدن لباس هایی با طرح ها یا رنگ های تکراری خودداری کنید.

خرید هر لباسی به جز جوراب

خرید هر لباسی به جز جوراب

پوشاک معمولاً پرفروش ترین کالا برای مناسبت های هستند. یک قانون برای خرید پوشاک برای آقایان وجود دارد که باید رعایت کنید. این قتنون این است: ” هدیه دادن جوراب به تنهایی هرگز! “.  توجه کنید که دور کادوهای کلیشه ای همچون جوراب را برای هدیه روز مرد یک خط قرمز بکشید. این کادوها، به عنوان کادوهایی ” کم ارزش ” شناخته می شوند و طرف مقابل احساس می کند که شما برای تهیه آن ها هیچ تلاشی نکرده و هیچ زحمتی به خودتان نداده اید. شما میتوانید در کنار پیراهن یا شلوار یا هر کادوی دیگری، جوراب هم هدیه دهید. فقط نباید به تنهایی جوراب را کادو دهید.

لباس و لوازم ورزشی بهترین هدیه برای آقایان ورزشکار

لباس و لوازم ورزشی بهترین هدیه برای آقایان ورزشکار

یکی از بهترین هدایا برای آقایان ورزشکار، لباس ورزشی است. اگر پدرتان و یا همسر شما اهل ورزش است و ورزش جزو برنامه های روزانه اوست، بهتر است برای او پیراهن ورزشی و شلوار ورزشی بخرید. هودی گزینه بسیار خوبی است و همه آقایان عاشقش هستند.

همچنین انواع توپ بسکتبال، والیبال، فوتبال و هندبال، انواع راکت تنیس، اسکواش و بدمینتون، انواع دمبل، انواع کوله ورزشی از بهترین هدایا برای آقایان ورزش دوست است. می توانید با توجه به علاقه همسر یا پدرتان به ورزش خاص و با توجه به نیاز او به وسیله های ورزشی، برای آنها یک هدیه ورزشی بخرید. شما حتی میتوانید به همسر خود و پدر خود، یک کفش پیاده روی هدیه دهید. چنین هدایای نشان میدهد که شما به فکر سلامتی آنها هستید و به آنها اهمیت میدهید.

ابزار سلامتی هدیه مناسب روز پدر

ابزار سلامتی هدیه مناسب روز پدر

متاسفانه همه افراد با بالا رفتن سنشان و رعایت نکردن رژیم غذایی درست، دچار بیماری هایی مانند دیابت، فشار خون و… می شوند. آقایان نیز با افزایش سن باید بیشتر مراقب خودشان باشند و فشار یا قند خون خود را کنترل کنند. اگر پدرتان یا همسرتان، بر روی سلامتی خود حساس هستند و دوست دارند فشار و قند خود را چک کنند، دستگاه فشار خون و دستگاه قند خون از واجبات و بهترین هدایا برای پدر و همسرتان است. همچنین وجود وسایل سلامت در هر خانه ای ضروری است و شما با این هدیه، یک تیر و چند نشان میزنید.

 

حالا که با پر طرفدار ترین ایده ها برای هدیه روز پدر آشنا شدید، بنظر شما کدام هدیه برای پدر خود مناسب تر است؟ شما امسال برای روز پدر، چه هدیه ای به پدر خود میدهید؟ به نظر شما آیا نوع کادوی پدر با نوع کادوی شوهر باید متفاوت باشد؟ اگر سوالی در مورد انواع هدیه و کادوی روز پدر دارید، میتوانید در قسمت نظرات کاربران از ما سوال کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • رهاام پاسخ دهید

    سلام به نظرم بهترین کادوی روز مرد کادووی که هم به صرفه باشه هم با کیفیت و هم موندگار باشه😉
    ما تولید کننده محصولات چرم طبیعی دست دوز هستیم
    از کمربند تا کیف پول و جاکارتی و همه جور محصولی داریم
    میتونین تو گوگل سرچ کنین اسری چرم
    و ببینین محصولامونو.

    26 دی 1402
    REPLY
    • مدیر سایت پاسخ دهید

      این ایدی از طرف سایت صحت سنجی نشده پس در انتخاب و مشاوره هشیار باشید و همیشه قبل از خرید با اطرافیانتون مشورت کنید

      28 دی 1402
      REPLY