قوانین مرجوعی و تعویض کالا
سلام
همون طور که میدونید شما امکان مرجوع و تعویض کردن محصول را با رعایت شرایط زیر دارید.
لطفا قوانین و مقررات مرجوع و تعویض کردن کالا را قبل از خریداری محصول مطالعه کنید.
قوانین:
(شرایط تعویض محصول هایی که مشکل دار به دست مشتری میرسند در حالت سوم توضیح داده شده)
(گروه های شمع و عود تعویض و یا مرجوع ندارند)
حالت اول – تعویض محصول:
شما میتوانید تا 72 ساعت بعد از رسیدن مرسوله به دستتون، محصول را با رعایت شرایط زیر تعویض کنید. (به غیر از محصولات خریداری شده در حراج و جشنواره ها)
1- ابتدا از طریق دایرکت اینستاگرام یا تماس با تلفن پشتیبانی فروش، با همکاران ما هماهنگ کنید.
2- در دایرکت اینستاگرام محصولی که قصد دارید با محصول مورد نطرتون تعویض کنید را انتخاب و به ادمین اطلاع بدید.
3- در صورت تایید موجودی محصول جدید، از ادمین آدرس پستی ما رو بگیرید.
4- محصول را تحویل شرکت پست داده و عکس رسید پستی را برای ما ارسال کنید. (ملاک زمان ارسال، فرستادن عکس فیش پستی در دایرکت اینستاگرام است)
5- بعد از رسیدن مرسوله به دست ما در صورت باز نبودن حساب مالی، محصول جایگزین برای شما ارسال میشود.
6- هزینه ی ارسال و بسته بندی رفت و برگشت محصول به عهده ی مشتری میباشد.
7- بسته بندی باید به همان شکلی باشد که بسته را تحویل گرفته اید. در غیر این صورت محصول تعویض نمیشود. (لیبل و کد محصول نباید کنده شده باشد، کارتن و متعلقات آن سالم و به شکل اولیه باید باشد و ….)
8- اگر به هر دلیل مرسوله بدون هماهنگی ارسال شود، مسوولیت کامل مرسوله به عهده ی مشتری میباشد و ما هیچ مسوولیتی قبول نمیکنیم.
9- اگر بسته در راه برگشت آسیب ببیند مسوولیت آن به عهده ی مشتری میباشد و کالای معیوب با هزینه ی مشتری به آدرس مشتری برگردانده میشود.
10- از زمان رسیدن مرسوله به دستتان تا زمان ارسال فیش پستی عودت برای ما حداکثر 72 ساعت گذشته باشد. ملاک زمان، سایت رهگیری شرکت پست میباشد.
حالت دوم – مرجوع کردن کالا :
شما میتوانید تا 72 ساعت بعد از رسیدن مرسوله به دستتون، محصول را با رعایت شرایط زیر مرجوع کنید. (به غیر از محصولات خریداری شده در حراج و جشنواره ها)
1- ابتدا از طریق دایرکت اینستاگرام یا تماس با تلفن پشتیبانی فروش، با همکاران ما هماهنگ کنید.
2- در دایرکت اینستاگرام عکس و کد محصولی را که قصد دارید مرجوع کنید بفرستید.
3- در صورت تایید، از ادمین آدرس پستی ما رو بگیرید.
4- محصول را تحویل شرکت پست داده و عکس رسید پستی را برای ما ارسال کنید. (ملاک زمان ارسال، فرستادن عکس فیش پستی در دایرکت اینستاگرام است).
5- بعد از رسیدن مرسوله به دست ما شماره ی حساب خود را بفرستید.
6- هزینه ی ارسال و بسته بندی برگشت محصول به عهده ی مشتری میباشد. (در صورتی که ارسال اولیه رایگان بوده باشد هزینه ی ارسال اولیه نیز به عهده ی مشتری میباشد).
7- بسته بندی باید به همان شکلی باشد که بسته را تحویل گرفته اید. در غیر این صورت محصول تعویض نمیشود. (لیبل و کد محصول نباید کنده شده باشد، کارتن و متعلقات آن سالم و به شکل اولیه باید باشد و ….)
8- اگر به هر دلیل مرسوله بدون هماهنگی ارسال شود، مسوولیت کامل مرسوله به عهده ی مشتری میباشد و ما هیچ مسوولیتی قبول نمیکنیم.
9- اگر بسته در راه برگشت آسیب ببیند مسوولیت آن به عهده ی مشتری میباشد و کالای معیوب با هزینه ی مشتری به آدرس مشتری برگردانده میشود.
10- از زمان رسیدن مرسوله به دستتان تا زمان ارسال فیش پستی عودت برای ما حداکثر 72 ساعت گذشته باشد. ملاک زمان، سایت رهگیری شرکت پست میباشد.
11- بعد از کسر هزینه های احتمالی، طی مدت حداکثر یک هفته ی کاری از زمان رسید مرسوله به دست ما، مبلغ توسط حسابداری عودت داده میشود.
حالت سوم – تعویض یا مرجوع کردن کالایی که با مشکل به دست مشتری رسیده است
اگر محصولی که به دستتون رسید، شکسته یا مشکل دار بود حتما بلا فاصله بعد از رسیدن محصول عکس محصول شکسته رو برای ما داخل دایرکت اینستاگرام بفرستید. شما تا 24 ساعت بعد از رسیدن محصول میتونید عکس محصول رو برای ما بفرستید در غیر این صورت مجموعه تعهدی ندارد.
بعد از فرستادن عکس برای ما؛ عکس فرستاده شده توسط کارشناس های ما بررسی میشود. بعد از کارشناسی، دو حالت به وجود می آید:
حالت یک: محصول به نظر کارشناسان ما مشکل داشته باشد.
1- داخل دایرکت برای مرجوع کردن کالا با شما هماهنگ میشود.
2- اگر از همان محصول باز هم موجود باشد، محصول مشابه برای شما ارسال میشود. در صورت عدم موجودی میتوانید محصول دیگری را انتخاب کنید و یا وجه برای شما برگردانده شود.
3- محصول را تحویل شرکت پست داده و عکس رسید پستی را برای ما ارسال کنید. (ملاک زمان ارسال، فرستادن عکس فیش پستی در دایرکت اینستاگرام است)
4- همراه با رسید پستی شماره ی حساب جهت واریز وجه پستی را هم ارسال کنید تا هزینه پست برای شما واریز شود.
(توجه داشته باشید اگر محصول با شرکت های دیگر به غیر از پست ارسال شود هزینه برگشت کالا به عهده مشتری میباشد. هم چنین ملاک هزینه فیش رسمی شرکت پست میباشد)
5- بعد از رسیدن مرسوله به دست ما در صورت باز نبودن حساب مالی، محصول جایگزین برای شما ارسال میشود.
6- بسته بندی باید به همان شکلی باشد که بسته را تحویل گرفته اید. در غیر این صورت محصول تعویض نمیشود. (لیبل و کد محصول نباید کنده شده باشد، کارتن و متعلقات آن سالم و به شکل اولیه باید باشد و ….)
7- اگر به هر دلیل مرسوله بدون هماهنگی ارسال شود، مسوولیت کامل مرسوله به عهده ی مشتری میباشد و ما هیچ مسوولیتی قبول نمیکنیم.
8- اگر بسته در راه برگشت آسیب ببیند مسوولیت آن به عهده ی مشتری میباشد و کالای معیوب با هزینه ی مشتری به آدرس مشتری برگردانده میشود.
9- از زمان رسیدن مرسوله به دستتان تا زمان ارسال فیش پستی عودت برای ما حداکثر 72 ساعت گذشته باشد. ملاک زمان، سایت رهگیری شرکت پست میباشد.
10- بعد از کسر هزینه های احتمالی، طی مدت حداکثر یک هفته ی کاری از زمان رسیدن مرسوله به دست ما، تسویه توسط حسابداری اجام میشود.
حالت دو : محصول مشکل نداشته باشد:
لازم به ذکر است که تمام محصولات ما صد در صد با دست ساخته شده اند و نباید توقع کار بدون نقص ماشین رو ازشون داشت. در هر کار دستی که از نزدیک دقت کنید کلی مورد و ریزه کاری پیدا میکنید که شاید به چشم خوشایند نباشه ولی همین موارد باعث تمایز کار دست از ماشین میشه و ارزش کار دست به همین موارده. «این موارد نشانه هایی از روح سازنده در کالبد محصول هستند». شما نقاشی بهترین نقاشهای دنیا رو هم که از نزدیک ببینید خطوط توی هم رفته و رنگها قاطی شده؛ ولی از دور بسیار زیباست.این خاصیت و ذات هنر دست هست و هیچ کار دستی بدون ایراد نیست.
لذا طبیعتا در صنایع دستی ایرادات ریزی در جای جوش، رنگ آمیزی، قالب دهی و … وجود دارد که همین ایرادات ریز روح به کار دست میدهد . با این حال شما میتوانید طبق روال حالت دوم مرجوع کردن کالا برای محصولاتی که مشکل ندارد و در بالا ذکر شده محصول رو تا 72 ساعت مرجوع یا تعویض کنید. (به غیر از محصولات خریداری شده در حراج و جشنواره ها)
هر سوالی در این رابطه داشتید میتوانید از همکارانم در اینستاگرام، تلفنی یا در بخش کامنت ها سوال کنید .