قوانین مرجوعی و تعویض کالا
سلام و وقت به خیر
.
همون طور که میدونین شما میتونین خریدتون رو طبق شرایط زیر مرجوع یا تعویض کنین
لطفا قوانین و مقررات مرجوع و تعویض کردن کالا رو قبل از خرید مطالعه کنین
- شرایط تعویض محصول هایی که مشکل دار به دست مشتری میرسن در حالت سوم توضیح داده شده.
- گروه های شمع و عود تعویض و یا مرجوعی ندارن.
- محصولات خریداری شده در حراج و جشنواره ها تعویض و یا مرجوعی ندارن.
.
شرایط مرجوعی و تعویض کالا
.
.
حالت اول – تعویض محصول:
شما میتونین تا 72 ساعت بعد از رسیدن مرسوله به دستتون، محصول رو با رعایت شرایط زیر تعویض کنین. (به غیر از محصولات خریداری شده در حراج و جشنواره ها)
1- از طریق دایرکت اینستاگرام یا تماس با تلفن پشتیبانی فروش، با ما هماهنگ کنین.
2- عکس محصولی که رسیده دستتون و محصولی که قصد دارین با محصول قبلی تعویض کنین رو برامون بفرستین.
3- اگه محصول جدید موجودی داشت، از ادمین آدرس پستی ما رو بگیرین.
4- محصول قبلی رو با پست برامون بفرستین و عکس رسید پستی رو برای ما ارسال کنین.
5- بعد از رسیدن بسته به دست ما در صورت باز نبودن حساب مالی، محصول جدید برای شما ارسال میشه.
.
چند نکته:
- هزینه ی ارسال و بسته بندی مجدد با شماست.
- بسته بندی باید به همون شکلی باشه که بسته رو تحویل گرفتین. در غیر این صورت محصول تعویض نمیشه. (لیبل و کد محصول، کارتن و … سالم و به شکل اولیه باشه)
- لطفا مرسوله رو بدون هماهنگی ارسال نکنین، در غیر این صورت مسئولیت اون به عهده ی خودتونه و ما هیچ مسئولیتی قبول نمیکنیم.
- اگه بسته تو راه برگشت آسیب ببینه مسئولیت اون به عهده ی شماست و کالای معیوب با هزینه ی مشتری برگردونده میشه.
- از زمان رسیدن مرسوله به دستتون تا زمان ارسال فیش پستی عودت برای ما حداکثر 72 ساعت گذشته باشه. (ملاک زمان، سایت رهگیری شرکت پست میباشد)
.
.
حالت دوم – مرجوع کردن محصول:
شما میتونین تا 72 ساعت بعد از رسیدن مرسوله به دستتون، محصول رو با رعایت شرایط زیر مرجوع کنین. (به غیر از محصولات خریداری شده در حراج و جشنواره ها)
1- از طریق دایرکت اینستاگرام یا تماس با تلفن پشتیبانی فروش، با ما هماهنگ کنین.
2- عکس و کد محصولی رو که قصد دارین مرجوع کنین برامون بفرستین.
3- در صورت تایید، آدرس پستی ما رو بگیرین.
4- محصول رو تحویل پست بدین و عکس رسید پستی رو برامون ارسال کنین.
5- بعد از رسیدن مرسوله به دست ما شماره ی حسابتون رو بفرستین.
6- هزینه ی ارسال و بسته بندی برگشت به عهده ی شماست. (در صورتی که ارسال اولیه رایگان بوده باشه هزینه ی ارسال اولیه هم به عهده ی شماست)
7- بعد از کسر هزینه های احتمالی، حداکثر طی یک هفته ی کاری از زمان رسیدن مرسوله به دست ما، مبلغ توسط حسابداری عودت داده میشه.
چند نکته:
- بسته بندی باید به همون شکلی باشه که بسته رو تحویل گرفتین. در غیر این صورت محصول تعویض نمیشه. (لیبل و کد محصول، کارتن و … سالم و به شکل اولیه باشه)
- لطفا مرسوله رو بدون هماهنگی ارسال نکنین، در غیر این صورت مسئولیت اون به عهده ی خودتونه و ما هیچ مسئولیتی قبول نمیکنیم.
- اگه بسته تو راه برگشت آسیب ببینه مسئولیت اون به عهده ی شماست و کالای معیوب با هزینه ی مشتری برگردونده میشه.
- از زمان رسیدن مرسوله به دستتون تا زمان ارسال فیش پستی عودت برای ما حداکثر 72 ساعت گذشته باشه. (ملاک زمان، سایت رهگیری شرکت پست میباشد)
..
.
حالت سوم – تعویض یا مرجوع کردن محصولی که با مشکل به دست مشتری رسیده
اگر محصولی که به دستتون رسیده، شکسته یا مشکل دار بود حتما بلافاصله بعد از رسیدن محصول عکس محصول رو برای ما داخل دایرکت اینستاگرام بفرستین. شما تا 24 ساعت بعد از رسیدن محصول میتونین عکس محصول رو برای ما بفرستین در غیر این صورت مجموعه تعهدی نداره. (ملاک زمان، سایت رهگیری شرکت پست میباشد)
بعد از فرستادن عکس برای ما، عکستون توسط کارشناس های ما بررسی میشه.
بعد از کارشناسی، دو گزینه پیش رو داریم:
.
گزینه ی اول: محصول به نظر کارشناسان ما مشکل داشته باشه.
1- برای مرجوع کردن کالا با شما هماهنگ میشه.
2- اگه از همون محصول موجود باشه برای شما جایگزین ارسال میشه. در صورت عدم موجودی میتونین محصول دیگه ای انتخاب کنین یا وجه برای شما برگردونده بشه.
3- محصول رو تحویل پست بدین و عکس رسید پستی رو برامون ارسال کنین.
4- همراه با رسید پستی شماره ی حساب هم بفرستین که هزینه ی پست برای شما واریز بشه.
(اگه محصول با شرکت های دیگه به غیر از پست ارسال بشه هزینه برگشت کالا به عهده ی شماست. هم چنین ملاک هزینه فیش رسمی شرکت پست هست)
5- بعد از رسیدن بسته به دست ما در صورت باز نبودن حساب مالی: در صورت تعویض، محصول جدید برای شما ارسال میشه و در صورت مرجوعی، بعد از کسر هزینه های احتمالی، حداکثر طی یک هفته ی کاری از زمان رسیدن مرسوله به دست ما مبلغ توسط حسابداری عودت داده میشه.
چند نکته:
- بسته بندی باید به همون شکلی باشه که بسته رو تحویل گرفتین. در غیر این صورت محصول تعویض نمیشه. (لیبل و کد محصول، کارتن و … سالم و به شکل اولیه باشه)
- لطفا مرسوله رو بدون هماهنگی ارسال نکنین، در غیر این صورت مسئولیت اون به عهده ی خودتونه و ما هیچ مسئولیتی قبول نمیکنیم.
- اگه بسته تو راه برگشت آسیب ببینه مسئولیت اون به عهده ی شماست و کالای معیوب با هزینه ی مشتری برگردونده میشه.
- از زمان رسیدن مرسوله به دستتون تا زمان ارسال فیش پستی عودت برای ما حداکثر 72 ساعت گذشته باشه. (ملاک زمان، سایت رهگیری شرکت پست میباشد)
.
گزینه ی دوم: محصول مشکل نداشته باشه:
لازمه که بدونید تمام محصولات ما صد در صد با دست ساخته شدن و نباید توقع کار بدون نقص ماشین رو ازشون داشت. در هر کار دستی که از نزدیک دقت کنین کلی مورد و ریزه کاری پیدا میکنین که شاید به چشم خوشایند نباشه ولی همین موارد باعث تمایز کار دست از ماشین میشه و ارزش کار دست به همین موارده. این ها نشانه هایی از «روح سازنده در کالبد محصول» هستن شما نقاشی بهترین نقاشهای دنیا رو هم که از نزدیک ببینین خطوط توی هم رفته و رنگها قاطی شده؛ ولی از دور بسیار زیبا هستن یا حتی فرش دستباف رو اگه از نزدیک دقت کنین میبینین که رنگهای بطن کار قاطی شده ولی از دور به چشم نمیاد. این خاصیت و ذات هنر دست هست و هیچ کار دستی بدون ایراد نیست.
پس طبیعتا در صنایع دستی ایرادات ریزی در جای جوش، رنگ آمیزی، قالب دهی و … وجود داره که همین ایرادات ریز روح به کار دست میده و باعث تمایزش از کار ماشین میشه.
با این حال شما میتونین طبق روال حالت دوم (مرجوع کردن محصول) که بالاتر توضیح دادیم محصول رو تا 72 ساعت مرجوع یا تعویض کنین. (به غیر از محصولات خریداری شده در حراج و جشنواره ها)
.
.
هر سؤال دیگه ای در این رابطه داشتین میتونین از ادمین اینستاگرام یا واتس اپ یا تلفن پشتیبانی بپرسین
.
ممنون از اینکه وقت ارزشمندتون رو برای مطالعه ی این قسمت گذاشتین
با تشکر صنایع دستی سحر