کادو برای روز مادر و روز زن

کادو برای روز مادر و روز زن

دسته بندی: آموزش

چطور یک هدیه خاص برای خانم ها بخریم؟ برای روز مادر چی بخریم؟ بهترین ایده برای خرید هدیه روز مادر چیست؟ بهتر است کادو روز مادر را بخریم یا کار دست خودمان را هدیه بدهیم؟ بهترین کادو برای روز مادر چیست؟ برای روز مادر چی بخرم؟ بهترین هدیه برای روز مادر و روز زن چیست؟ قطعاً این سوالات برای شما نیز پیش آمده است. یکی از دغدغه هاي افراد، همیشه این است که برای روز زن یا روز مادر، برای مادر و همسر خود چه چیزی به عنوان کادو و هدیه بخرند. در این مقاله با بهترین ایده ها برای خرید کادو روز مادر و روز زن آشنا خواهید شد. همچنین ویژگی ها و دلایل انتخاب هر هدیه را برایتان بررسی خواهیم کرد.

روز مادر و روز زن چه روزی است؟

روز مادر و روز زن چه روزی است؟

روز مادر و روز زن، روزی است که در کشور های مختلف، برای بزرگداشت مقاوم زن و مادر، گرامی داشته می شود. در کشور های مختلف جهان، تاریخ های متفاوتی را به عنوان روز زن و روز مادر جشن می گیرند.

به عنوان مثال، در کشور ایران، روز 20 جمادی الثانی برابر با روز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان روز مادر و روز زن شناخته می شود. در کشور های اروپایی کاتولیک، روز مریم مقدس (8 سپتامبر) را به عنوان روز مادر جشن می گیرند. البته روز جهانی زن، 8 مارس میباشد که میتوان گفت در همه کشور ها گرامی داشته میشود.

در برخی از کشور های غربی از جمله انگلستان، دومین یکشنبه ماه مِی هر سال روز مادر می باشد. در ژاپن، زاد روز همسر وقت امپراتور این کشور، به عنوان روز مادر گرامی شمرده می‌شود.

هدیه های خاص روز مادر و روز زن

هدیه های خاص روز مادر و روز زن

روز مادر یا روز زن، بهترین بهانه است برای قدردانی از زن هایی که به ما زندگی بخشیده اند یا زندگی را برایمان زیباتر کرده اند. هر چند هیچ‌ چیز نمی‌تواند پاسخگوی مهر و عشق مادرها باشد، اما مناسبت‌ هایی مثل روز مادر و زن، حداقل فرصتی برای ابراز دوست داشتن و قدردانی از زحمات خانم ها هستند. بعد از توجه به اهمیت اصل موضوع و فراموش نکردن مناسبت ها، لازم است کالاها و مواردی را که برای هدیه دادن مناسب و شایسته ترند، بشناسید و سلیقه و احتیاجات عزیزی را که می‌خواهید برایش هدیه ای تهیه کنید، بدانید.

اگر به‌دنبال ایده های خاصی برای تهیه بهترین هدیه روز زن، برای مادر، همسر، مادر بزرگ و مادر همسرتان هستید، بهتر است تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. در ادامه با بهترین هدایای روز مادر و ویژگی های هر کدام آشنا خواهید شد. در آخر با توجه به بودجه، سلیقه و شرایط خود، میتوانید هر کدام بهتر است انتخاب کنید.

عطر و ادکلن هدیه پرطرفدار روز مادر و روز زن

عطر و ادکلن هدیه پرطرفدار روز مادر و روز زن

عطر برای هدیه روز مادر و زن، کادویی شیک و کلاسیک است. ادکلن برای خانم هایی که به آراستگی اهمیت میدهند، گزینه مناسبی است. هر بار که فرد از رایحه خوش ادکلن استفاده کند، به یاد شما میوفتد و خاطره خوبی در ذهنش تداعی می شود. از ویژگی های مثبت هدیه دادن عطر، این است که می توانید در محدوده های قیمتی متفاوتی به انتخاب بپردازید.

نکات کلیدی برای خرید عطر و ادکلن روز مادر

در انتخاب عطر باید نکاتی را رعایت کنید که به شرح زیر است.

1- توجه کنید، نوع رایحه عطري که انتخاب می کنید، متناسب با روحیات فردی باشد که می خواهید به او هدیه بدهید. انتخاب عطر متناسب با سلیقه او، باعث میشود همیشه از آن استفاده کند و به یاد شما باشد.

2- اولویت بعدی پس از رایحه عطر، ظاهر ادکلن است. توصیه میشود از ادکلن هایی با ظاهر زیبا، برای هدیه دادن استفاده کنید. ظاهر عطر، نوع بسته بندی و کادو کردن عطر بسیار مهم است. پیشنهاد میشود برای کادو کردن عطر، وقت بگذارید تا نشان دهید برای فرد مقابل ارزش زیادی قائل هستید.

کیف هدیه محبوب روز زن و روز مادر

کیف هدیه محبوب روز زن و روز مادر

اگر مادر یا همسر شما، اهل مد و فشن باشد، کیف بهترین گزینه برای هدیه دادن است. خانم ها هر چند تا کیف داشته باشند، باز هم دلشان میخواهد یک رنگ و مدل جدید کیف داشته باشند که با انواع مانتو، روسری و کفش ست کنند. در انتخاب کیف، دست شما کاملاً باز است و میتوانید متناسب با سلیقه فرد مورد نظر و بودجه خود، اقدام به خرید کیف کنید.

نکات کلیدی در زمینه خرید کیف برای روز زن

در ادامه چند پیشنهاد در زمینه خرید کیف به عنوان هدیه روز مادر مشاهده خواهید کرد.

1- توصیه میشود کیف های کوچک و سبک را انتخاب کنید؛ مانند کیف دستی کوچک و سبک یا کیف های کوچک دوشی. زیرا کیف های سنگین برای سلامتی بدن مناسب نیستند.

2- تا حد امکانبرای هدیه دادن، کیف هایی با رنگ شاد انتخاب کنید. کیف های چرمی ظاهری شیک و لوکس دارند و گزینه مناسبی برای روز مادر و روز زن هستند.

هدیه خاص و متفاوت روز مادر و روز زن

هدیه خاص و متفاوت روز مادر و روز زن

اگر میخواهید امسال برای روز مادر هدیه متفاوتی را بخرید، صنایع دستی، بسیار گزینه مناسبی برای شما هستند. اگر به دنبال خرید کادویی هستید که هم کار دست باشد و هم هدیه ای کاربردی برای مادر و همسر شما باشد، ظروف برنجی انتخاب مناسبی است. ظروف برنجی هندی بدلیل کار دست بودن، جزو هدایای ارزشمند و گرانبها محسوب میشوند. اگر مادر و همسر شما علاقه خاصی به رنگ ها دارند، میتوانید ظروف برنجی میناکاری شده را به آنها هدیه دهید.

نکات کلیدی در زمینه خرید صنایع دستی برنجی

بهترین و مطمئن ترین روش برای خرید ظروف برنجی، خرید از فروشگاه ها و برند های مطرح و شناخته شده است. فروشگاه اینترنتی سحر، از مشهور ترین برند های ظروف برنجی هندی میباشد. به دلیل تنوع بالا در محصولات و کیفیت بالای ظروف، دست شما در انتخاب کادو برای روز مادر و روز زن کاملاً باز میباشد.

«اگر تمایل دارید با انواع ظروف برنجی اعم از ظروف برنجی میناکاری شده، سیاه قلم، قلمزنی و طلایی آشنا شوید، اینجا کلیک کنید.»

گل بهترین هدیه برای روز مادر و زن

گل بهترین هدیه برای روز مادر و زن

هدیه دادن یک دسته گل یا یک سبد گل، قطعاً هر فردی را خوشحال میکند. شما با هر هزینه اي میتوانید گل بخرید. گل هاي شاخه اي ارزان قیمت و سبد ها و جعبه هاي گل و انواع گل هاي نادر با قیمت هاي بالا را بسته به مقدار هزینه اي که برای اینکار در نظر گرفته اید، میتوانید انتخاب کنید. شما میتوانید گل را، هم به عنوان کادوی اصلی، و نیز همراه یک هدیه به همسر و مادر خود تقدیم کنید. گل باعث ایجاد محیطی عاشقانه و شاعرانه میشود و احساسات را در فرد مقابل بر می انگیزد.

نکاتی که حتماً در خرید گل باید رعایت کنید

در ادامه چند پیشنهاد برای خرید گل به شما ارائه میدهیم.

1- حتماً از گل های طبیعی استفاده کنید و جداً از هدیه دادن گل مصنوعی خودداری کنید.

2- خانم ها علاقه خاصی به گل و گیاه و پرورش آنها دارند. توصیه میشود زمانی که تنها میخواهید در روز مادر و مانند آن، گل هدیه دهید، حتماً یک گل یا گیاه همراه گلدان بعنوان کادو تهیه کنید تا امکان پرورش آن وجود داشته باشد.

بن سای هدیه روز زن و روز مادر

3- بن‌سای‌های (Bonsai) کوچک مینیاتوری هم می‌توانند هدیه‌ای زیبا و جذاب برای روز مادر و روز زن باشند. اگر نمیدانید چه گلی بخرید، به سراغ این گلدان‌های مینیاتوری بروید؛ زیرا امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده اند.

4- گلدان گل نیز هدیه شاعرانه‌ای است. گلدانی که با هر بار آب‌ دادن به آن، مادرتان را به یاد شما بیندازد، بهترین گزینه برای خانم هایی است که به پرورش گل و گیاه علاقه دارند. شما در اینجا میتوانید نمونه هایی از گلدان های مناسب هدیه روز مادر را ملاحظه کنید.

طلا و جواهرات هدیه ای گران قیمت برای روز زن و روز مادر

طلا و جواهرات هدیه ای گران قیمت برای روز زن و روز مادر

بدون شک طلا و جواهرات، جزو هدایای مورد علاقه خانم ها میباشد و هر خانمی علاقه دارد سرویس طلا هدیه بگیرد. اگر مشکل مالی ندارید، بدون تردید، به سراغ طلا و جواهر بروید. اگر در بودجه محدودیت دارید، بجای اینکه هر کدام یک کادو بخرید، می توانید با کمک اعضای خانواده، همگی با هم، به مادرتان طلا هدیه دهید. می توانید گوشواره، دستبند، انگشتر یا حتی یک گردنبند طلا به او هدیه کنید.

کارت هدیه، پول نقد و حق انتخاب را هدیه کنید

کارت هدیه، پول نقد و حق انتخاب را هدیه کنید

کارت هدیه و پول نقد، زمانی که از سلیقه و علاقه طرف مقابل مطمئن نیستید میتواند گزینه مناسبی باشد. این کار هم جنبه مثبت و هم جنبه منفی دارد. شما با این کار میتوانید حق انتخاب را هدیه دهید و فرد مورد نظر، میتواند هر چیزی را که میپسندد، برای خودش تهیه کند. برخی افراد علاقه دارند که شخصاً برای خودشان خرید کنند و برای چنین افرادی، کارت هدیه بسیار مناسب است.

نکات کلیدی هنگام کادو دادن کارت هدیه

البته برای افراد نزدیک مانند مادر، خواهر و همسر که لازم است شناخت خوبی از آنها داشته باشید، ممکن است کارت هدیه، کادوی مناسبی نباشد. زیرا ممکن است مادر یا همسر شما تصور کند که برای او ارزش کافی قائل نشده اید و نتوانستید حتی به اندازه خریدن هدیه، برای او وقت بگذارید.

برای کادو دادن کارت هدیه سه نکته کلیدی وجود دارد که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

1- توصیه میشود بر روی کارت هدیه، یک جمله زیبا برای مادر یا همسر خود بنویسید.

2- حتماً کارت هدیه را در یک پاکت با بسته بندی زیبا و شیک هدیه دهید.

3- پیشنهاد میکنیم همراه کارت هدیه، نامه ای زیبا بنویسید و از زحمات مادرتان و همسرتان تشکر کنید.

لوازم خانه و آشپزخانه هدیه روز زن و روز مادر

لوازم خانه و آشپزخانه هدیه روز زن و روز مادر

اگر مادرتان به لوازم خانه و آشپزخانه علاقه دارد، می توانید برای او به عنوان هدیه این لوازم را بخرید. دقت کنید این هدیه برای همه خانم ها مناسب نیست. برخی خانم ها تمایل دارند هدیه ای که دریافت میکنند، یک هدیه شخصی باشد. پس دقت کنید که همسر و مادر شما جزو کدام دسته از خانم ها هستند.

اینکه کدام وسیله آشپزخانه یا خانه را به عنوان هدیه برای مادر بخرید به سلیقه خودتان بستگی دارد و اینکه مادرتان بیشتر دوست دارد از چه وسیله ای استفاده کند. برخی مادرها به زیبایی خانه اهمیت ویژه ای می دهند و دکوراسیون خانه برایشان خیلی مهم است. برخی دیگر به لوازم آشپزخانه علاقه دارند.

برخی از لوازمی که میتوانید هدیه بدهید عبارتند از؛ پلوپز، قهوه ساز، ماشین ظرف شویی، میوه خوری، شیرینی خوری، شکلات خوری و … . شما در اینجا میتوانید انواع ظروف برنجی مناسب هدیه روز مادر و روز زن را مشاهده کنید.

کادو برای روز مادر چی درست کنم؟

کادو برای روز مادر چی درست کنم؟

کادوی روز مادر قرار نیست همیشه خریدنی باشد. چیزی که با تلاش و زحمت خودتان درست کرده‌اید، میتواند بهترین هدیه برای روز مادر باشد. نقاشی یا طرحی از خودتان، بافتنی، لباس یا حتی کلاژی از عکس‌های خاطره‌انگیز که خودتان درست کرده‌اید، همگی هدیه‌های ارزشمندی برای مادرتان هستند. هدیه ای که خودتان درست کرده اید، میتواند نشان دهد که برای مادر و همسرتان ارزش قائل هستید. چنین کادو هایی ارزش معنوی بالایی دارد و معمولاً برای طرف مقابل ارزشمند تر از هدایای مادی هستند.

در ادامه چند ایده برای درست کردن کادو برای روز مادر مشاهده خواهید کرد.

قاب عکس خانوادگی

پرتره مادر یا اعضای خانواده

دفترچه ویژه قدردانی

کاور گوشی موبایل

دستبند دست‌ساز

ظروف سفالی نقاشی‌شده

کتاب آشپزی خانوادگی

 

حالا که با انواع هدیه روز مادر و روز زن آشنا شدید و ویژگی های هر کدام را شناختید، به نظر شما بهترین هدیه برای یک مادر چیست؟ شما امسال روز مادر، برای مادر خود چه هدیه ای خواهید گرفت؟ شما هنگام خریدن کادو برای همسرتان، چه ملاک هایی را در نظر میگیرید؟ اگر سوالی در مورد هدیه روز مادر و روز زن دارید، میتوانید در قسمت نظرات کاربران از ما بپرسید.

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کادو برای روز مادر و روز زن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *