اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس

اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس

دسته بندی: آموزش

جهیزیه عروس را چگونه باید بچینیم؟ در چیدمان جهیزیه عروس باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟ تفاوت بین چیدمان جهیزیه در خانه بزرگ و خانه کوچک چیست؟ آیا با انواع روش های تزیین خانه عروس آشنا هستید؟ اصول چیدمان جهیزیه عروس چیست؟ آیا علاقه دارید با ایده های کاربردی و جذاب برای چیدمان جهاز عروس آشنا شوید؟ در این مقاله مهم ترین اصول در چیدمان جهیزیه عروس را بررسی خواهیم کرد. همچنین با ایده های جذاب و کاربردی برای تزیین خانه عروس آشنا خواهید شد.

اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس

بررسی اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس

توجه کنید جهیزیه عروس، همان وسایل زندگی عروس و داماد میباشند. درنتیجه کاربردی بودن و مطابق با سلیقه زوجین بودن، بسیار مهم است.

«اگر میخواهید لیست کاملی از جهیزیه عروس داشته باشید تا مطمئن شوید وسیله ای از قلم نمی افتد، میتوانید به مقاله لیست کامل جهیزیه عروس و اولویت خرید مراجعه کنید.»

برای تهیه و چیدمان جهیزیه عروس باید نکاتی را رعایت کنید. در ادامه به بررسی هرکدام از این نکات میپردازیم.

اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس

“اگر به دنبال خرید و برنامه ریزی برای تهییه جهاز عروس هستید پیشنهاد میکنیم به مقاله به روز لیست جهاز عروس به همراه قیمت سر بزنید”

تهیه و چیدمان جهیزیه عروس متناسب با متراژ خانه

قبل از خرید و چیدمان جهاز عروس مانند مبلمان منزل، حتماً باید وسعت و متراژ خانه را در نظر بگیرید. جالب است بدانید در خانه‌هايي با متراژ بزرگ، به دو دست مبلمان با دو مدل متفاوت نياز داريد. شما میتوانید از مبلمان ال شکل برای فضای نشیمن خصوصی که معمولاً محل قرارگیری تلویزیون نیز هست، استفاده کنید. همچنین میتوانید از مبلمان استیل برای فضای نشیمن عمومی که از مهمانان پذیرایی میکنید، استفاده کنید.

البته توجه کنید خانه های امروزی مخصوصاً برای تازه عروس و دامادها فضای کوچکی دارند. پس بهتر است تنها از یک دست مبلمان راحتی به سبک مدرن که هم مقرون به صرفه تر است و هم مناسب خانه های کوچک میباشد، بهره بگیرید. همچنین اگر مستاجر هستید، باید از میلمانی استفاده کنید که با تمام فرم های خانه سازگار باشد تا بعد از اسباب کشی نیز بتوانید از آنها استفاده کنید. در ادامه انواع چیدمان مبلمان خانه تازه عروس را مشاهده خواهید کرد.

اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس

اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس

اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس

 

ظروف پذیرایی جهیزیه عروس

«چنانچه به ظروف خاص و شیک علاقه دارید، پیشنهاد میکنیم به ظروف پذیرایی برنجی مراجعه کنید.»

 

آشپزخانه خانه تازه عروس را به مرور تکمیل کنید

ابتدا اقلام ضروری آشپزخانه مانند یخچال، فریزر، اجاق گاز، سماور، ظروف پذیرایی و … را متناسب با فضای آشپزخانه خریداری کنید. لازم نیست همان ابتدا همه وسایل آشپزخانه را تهیه کنید. زوجین با مرور زمان و متناسب با نیاز های خود، اقدام به تکمیل وسایل میکنند. برای خرید یخچال، فریزر و اجاق گاز حتماً فضای آشپزخانه را در نظر بگیرید.

در صورت امکان، حتماً مکانی را برای سرو غذا در اشپزخانه در نظر بگرید. مثلاً جزیره ها گزینه مناسبی برای شما هستند. ترجیحاً یخچال و فریزر را دور از اجاق گاز قرار دهید. ظروف پذیرایی مهمان را کاملاً جدا از ظروف مصرف روزمره قرار دهید. در چیدن ظروف در آشپزخانه حوصله به خرج دهید و ظروف را با نظم خاصی بچینید تا هنگام استفاده، کار آسانی داشته باشید.

«اگر علاقه دارید لیست کاملی از ظروف پذیرایی مهمان داخل جهیزیه عروس را مشاهده کنید و ویژگی ها و کاربرد هر کدام را بدانید، میتوانید به مقاله لیست اقلام ظروف پذیرایی مهمان مراجعه کنید.»

از شلوغ کردن آشپزخانه جداً بپرهیزید زیرا احتمال حادثه را افزایش میدهد. توجه کنید اگر بودجه محدودی در تهیه جهیزیه دارید، میتوانید در وسایل آشپزخانه صرفه جویی کنید. اگر میخواهید بدانید متناسب با بودجه خود چه نوع ظروف پذیرایی را میتوانید خریداری کنید و با جنس انواع ظروف پذیرایی بیشتر آشنا شوید، میتوانید به مقاله انواع سرویس پذیرایی مراجعه کنید. در ادامه با کمک تصاویر به بررسی انواع دکوراسیون آشپزخانه و چیدمان جهاز عروس در آشپزخانه میپردازیم.

اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس

چگونه فضای سالن پذبرایی را بزرگ تر نشان دهیم؟

برای بزرگ تر نشان دادن فضای خانه میتوانید از مبلمان، به عنوان جدا کننده فضای نشیمن از سایر بخش های خانه استفاده کنید. همچنین اگر سالن پذیرایی خانه شما بزرگ هست، میتوانید از دو دست مبلمان متفاوت استفاده کنید. بهتر است آنها را جدا از هم بچینید و سالن را به دو بخش خصوصی و عمومی تقسیم کنید.

از چیدن وسایل اضافی مانند وسایل برقی یا هر چیز اضافی دیگری که مکان آن جای دیگری می‌باشد به شدت پرهیز کنید. این کار خانه شما را کوچکتر نشان میدهد. پیشنهاد میکنیم از اشیاء دکوری بزرگ مانند گلدان های بزرگ در گوشه های سالن پذیرایی بهره بگیرید تا فضا را بزرگ تر نشان دهد.

 

دکوراسیون برای جهیزیه عروس شمعدان

«اگر به دنبال اشیاء دکوری هستید تا فضای خانه را بزرگتر و شیک تر نشان دهد، میتوانید به دکوراسیون برنجی مراجعه کنید.»

 

جالب است بدانید اتاق ها با طیف رنگی روشن، بزرگتر و جذاب تر بنظر میرسند. اصولاً رنگ‎های روشن این حس را به بیننده القا میکنند که دیوارها در فاصله‌ی دورتری از آن‌ها قرار دارند و به این ترتیب اتاق نشیمن شما، بزرگ‎تر جلوه می‌کند. همچنین استفاده از پرده های بلند، در بزرگ تر نشان دادن اتاق نشیمن کمک میکند. در ادامه با انواع ایده های جذاب چیدمان جهیزیه عروس در سالن پذیرایی آشنا خواهید شد.

اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس

ایده های جذاب برای چیدمان جهیزیه عروس در راهروها

برای چیدمان و دکوراسیون راهروً اصلاً نیاز به شلوغ کاری نیست. کافیست یک فرش یا قالیچه روی زمین پهن کنید تا فضا را از حالت خنثی خارج کند. برای دیوار ها نیز میتوانید از آینه های قدی استفاده کنید. آیینه هم جنبه کاربردی دارد و هم به روشنایی فضا کمک میکند و به فضا عمق میدهد. همچنین میتوانید از تابلو نقاشی ها یا قاب عکس های خانوادگی برای تزیین راهرو استفاده کنید.

اگر پهنای راهرو خانه شما زیاد است، گیاهان طبیعی، گزینه مناسبی برای دکوراسیون شما خواهند بود. همچنین از راهرو به عنوان سالن غذاخوری و محل قرار دادن میز نهارخوری میتوانید استفاده کنید. اما اگر پهنای راهرو کم است، میتوانید با نصب قفسه هایی بر روی دیوار، از آن به عنوان ویترین و نمایش ظروف تزئینی تان استفاده کنید. در ادامه انواع ایده ها برای چیدمان راهروها را مشاهده خواهید کرد.

اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس

پیشنهاد های جالب نحوه چیدمان جهاز عروس در اتاق خواب

ترجیحاً برای رنگ دیوار ها و سرویس خواب، از رنگ های خنثی استفاده کنید. زیرا باعث ایجاد آرامش در محیط میشوند. پیشنهاد میکنیم تا حد امکان هم از میز آرایش استفاده کنید و هم مکانی را برای نشستن و مطالعه در اتاق خواب خود تعریف کنید. استفاده از کمد های دیواری بسیار کاربردی بوده و بهترین گزینه برای اتاق های کوچک هستند. استفاده از آباژوهای کوچک بر روی میز های پاتختی به ایجاد فضایی آرامش بخش کمک میکند. در ادامه به بررسی ایده های چیدمان اتاق خواب تازه عروس و داماد میپردازیم.

اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس

در این مقاله با انواع چیدمان جهیزیه عروس در بخش های مختلف خانه تازه عروس آشنا شدید. اگر سوالی در مورد ایده ها و نحوه چیدمان جهیزیه عروس دارید، میتوانید در قسمت نظرات کاربران از ما بپرسید.

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اصول نحوه چیدمان جهیزیه عروس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *