کادو چی بخریم؟

کادو چی بخریم؟

دسته بندی: آموزش

آیا میدانید برای مناسبت های مختلف چه کادویی مناسب است؟ برای چه کسی میخواهید هدیه بخرید؟ آیا اصول خرید هدیه و کادو را میدانید؟ آیا میدانید چه کادوهایی برای خانم ها مناسب است؟ برای آقایان چه هدایایی مناسب است؟ آیا میدانید برای همکاران و مدیر خود چه کادویی بخرید؟ هدیه خاص مناسب سالگرد ازدواج چیست؟ آیا به دنبال ایده های جذاب برای خریدن هدیه هستید؟ در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید کادویی مناسب برای افراد خاص مانند همسر، همکار و مدیر پیدا کنید. همچنین خواهید فهمید که برای مناسبت های مختلف مثل سالگرد ازدواج، ولنتاین، روز دختر، روز مادر و روز زن، بهتر است چه هدیه ای بخرید.

راهنمای کامل خرید کادو و هدیه

راهنمای کامل خرید کادو و هدیه

اصولاً افراد به کسانی که دوستشان دارند هدیه می‌دهند تا آنها را خوشحال کنند و رابطه شان را با آن‌ها تقویت و تثبیت کنید. ممکن است برای شما هم پیش‌آمده باشد که هدیه‌ای از دیگران دریافت کنید که چندان باب میلتان نبوده باشد. یا از آن‌سو هدیه‌ای داده باشید که بعدها متوجه شده باشید چندان گزینه مناسبی برای شخص موردنظر نبوده است. در ادامه اصول خرید هدیه را به صورت موردی و جداگانه بررسی خواهیم کرد. بدیهی است این اصول، کلی و عمومی بوده و می‌تواند بر اساس شخصیت، جنسیت و افراد تا حدی متفاوت باشد. در مطالب بعدی قصد داریم با جزئیات بیشتر به راهنمایی خرید هدیه برای آقایان،بانوان،همکاران و … بپردازیم.

هدیه اداری و هدیه مدیریتی

اصولاً یکی از دغدغه ها برای خانم های شاغل و آقایان، خرید کادو و هدیه برای همکاران خود میباشد. یکی از محیط‌ هایی که هدیه دادن در آن مرسوم است، محیط اداری است. به خاطر رسمی بودن این محیط، حساسیت های خاصی در رابطه با آن وجود دارد که شما را در یافتن هدیه ای مناسب، سر در گم می کند.

هدایای مدیریتی شامل هدایای نفیسی مانند صنایع دستی، ست‌های هدیه، روان‌نویس، کتاب‌های نفیس و هدایای دیجیتال می‌شوند. کادو اداری به شکل ست‌ هدیه بسیار مورد پسند و محبوب است و اغلب به صورت ترکیبی از محصولات چرم، دیجیتال، لوازم اداری برای میز مدیریت و یا سایر موارد این چنینی هستند.

جالب است بدانید حتماً لازم نیست همکاری داشته باشید تا به او کادو اداری بدهید. حتی اگر یکی از اعضای خانواده شما کارمند باشد، میتوانید به عنوان هدیه، یک ست اداری به او کادو دهید.

«اگر به دنبال محبوب ترین ست های اداری هستید، میتوانید به اکسسوری های برنجی مراجعه کنید.»

در خرید هدیه اداری چه فاکتورهایی را باید رعایت کرد؟

اولین فاکتور مهم قیمت هدیه است. باید در این مورد توانایی های مالی خود را در نظر داشته باشید. قبل از این که تصمیم به خرید بگیرید، باید این میزان را مشخص کنید که تجربه ناخوشایندی برای شما رقم نخورد.

فاکتور دوم در نظر گرفتن کالای مورد نظر به عنوان هدیه است. امروزه تنوع زیادی در چنین محصولاتی ایجاد شده است. به خاطر همین باید از قبل یک کالای مشخص در ذهن داشته باشید.

«اگر میخواهید کادویی خاص تهیه کنید، پیشنهاد میکنیم به اکسسوری های برنجی مراجعه کنید.»

یکی از این مشخصات و ویژگی های هدیه اداری، کاربردی بودن آن است. مثلاً هدیه های اداری تبلیغاتی به این صورت هستند. کاربرد آن باعث می شود که فرد همیشه آن را در دسترس داشته باشد و از آن استفاده کند.

فاکتور سومی که ما به شما پیشنهاد می کنیم، این است که این هدایا را به صورت گروهی خریداری کنید. توجه کنید که همیشه ارزش کادوهای گروهی بالاتر است.

دقت کنید در صورتی که تعدادی در یک اداره قصد دارند کادویی را برای یک نفر خریداری کنند، بهتر است از یکدیگر بپرسند که هر کدام قرار است چه کادویی به آن فرد بدهند. صورت خوشی ندارد که دو نفر هدایای یکسان خریداری کرده باشند.

در نهایت یکی دیگر از فاکتورهای مهم در ارتباط با هدایای اداری خرید کادوهایی با قیمت مناسب است. همینطور سعی کنید کادویی که خریداری می کنید، برای فرد فایده ای در رابطه با حرفه اش داشته باشد.

«چنانچه به دنبال هدیه کاربردی و شیک هستید، میتوانید به اکسسوری های برنجی هندی مراجعه کنید.»

برای کادو دادن هدیه اداری، باید چه آدابی را رعایت کنیم؟

به دلیل اینکه این هدیه اغلب در محیط اداری تقدیم می شود، بهتر است حساسیت های مربوط به آن را در نظر بگیرید. یکی از این شرایط این است که این هدیه را در ساعت اداری به افراد بدهید. چرا که در این صورت هدیه با مناسبت آن در ارتباط است. این کار این احساس را در دریافت کننده بیدار می کند که شما از زحمات او به عنوان کارمند قدردانی می کنید.

یکی دیگر از این اصول این است که این کادو نباید گران قیمت باشد. هدیه گران قیمت به هر کسی که داده شود، حس جبران کردن را در او ایجاد می کند. به همین دلیل اغلب اوقات این افراد ممکن است برای جبران آن در خرید یک هدیه مناسب به شک بی‌افتد.

«اگر به دنبال یک کادو و یادبود مناسب برای دوست و همکار خود هستید، میتوانید به اکسسوری های برنجی مراجعه کنید.»

برای مدیر خانم یا آقا کادو چی بخریم؟

ممکن است بخاطر موفقیت و ترفیع گرفتن، بخواهید برای مدیر خود هدیه ای بخرید. اگر مدیر شما خانم باشد، کار شما سخت تر میشود. ترجیحاً هدیه شما باید کاربردی و ظاهری شیک داشته باشد بجای اینکه قیمت خیلی بالایی داشته باشد. به عنوان مثال شما میتوانید اشیاء دکوری هدیه دهید تا مدیر شما بتواند در اتاق خود از آن استفاده کند.

«چنانچه میخواهید برای مدیر خود هدیه بخرید، پیشنهاد میکنیم به اکسسوری های برنجی مراجعه کنید.»

کادو ولنتاین چی بخرم؟

کادو ولنتاین چی بخرم؟

خرس‌های پشمالوی قرمز رنگ، انواع شکلات‌های شیرین یا تلخ، گل‌های رز پیچیده شده در زرورق‌های براق یا طلایی، شما را یاد چه روزی می‌اندازد؟ درست حدس زدید، روز ولنتاین. روز عشاق زمان مناسبی برای ابراز احساسات به کسانی هست که دوست دارید. شما در این میتوانید به دوستان، خانواده و یا یک فرد خاص هدیه دهید تا نشان دهید چقدر به آنها اهمیت می‌‌دهید و دوستشان دارید.

شاید عروسک، شکلات و گل از کادو های کلیشه ای روز ولنتاین باشند ولی همچنان جزو محبوب ترین هدایا محسوب میشوند. پیشنهاد میکنیم برای تنوع از هدایای مفهومی استفاده کنید. همیشه کادوهایی که یادآور لحظه ای خاص هستند، باعث خوشحالی طرف مقابل میشوند.

«اگر به دنبال کادو جذاب ولنتاین هستید که کلیشه ای نباشد، پیشنهاد میکنیم حتماً به اکسسوری های برنجی هندی مراجعه کنید.»

چرا باید ولنتاین کادو بخریم؟

چرا باید ولنتاین کادو بخریم؟

هر سال، روز ولنتاین در 14 فوریه میلادی جشن گرفته می‌شود و در این روز، افراد عشق و محبت خود را به دیگران ابراز می‌کنند. این روز فقط برای زوج‌ها نیست و می‌توان به هر کسی عشق ورزید. ریشه این جشن که امروز شیرین و رومانتیک برگزار می‌شود، بسیار تلخ است و به ماجرای کشیشی کاتولیک برمی‌گردد که توسط امپراتور کلودیوس دوم در حدود سال 270 پس از میلاد کشته شد. امپراتور کلودیوس دوم که عقیده داشت مردان مجرد، سربازان بهتری نسبت به مردان متاهل هستند، ازدواج را برای مردان جوان غیر قانونی اعلام کرد.

کشیش ولنتاین که از این بی عدالتی مطلع شد، از فرمان امپراتور سرپیچی کرد و به طور مخفیانه مراسم ازدواج عشاق را انجام می‌داد. زمانیکه که اقدامات ولنتاین به گوش امپراتور کلودیوس رسید، دستور قتل کشیش را داد. از آن زمان به بعد، این روز به گرامیداشت فداکاری ولنتاین برای عشق، در بسیاری از کشورهای جهان با مذاهب مختلف جشن گرفته می‌شود. از دهه 1800 میلادی نیز هدایایی مثل گل سرخ، شکلات، کارت تبریک و … به عنوان هدیه ولنتاین رد و بدل می‌شوند.

بهترین کادو ها برای سالگرد ازدواج

بهترین کادو ها برای سالگرد ازدواج

سالگرد ازدواج ، یکی از اتفاقاتی است که برای دو طرف، بسیار با اهمیت است. سالگرد ازدواج یک از خاص ترین روزهای زندگی مشترک همسران عاشق است. بنابراین برای اینکه همسر خود را خوشحال کنید، سعی کنید از ایده های جالب برای خرید هدیه مناسبتی در این روز استفاده کنید.

شما برای خرید هدیه سالگرد ازدواج، باید بدانید که همسرتان به چه چیزهایی علاقمند است. حتماً از علایق او در خرید کادو استفاده کنید. سعی کنید چیزی بخرید که هم او را خوشحال کند و هم به آن احتیاج داشته باشد.به عنوان مثال قاب عکس دو نفره، یکی از زیباترین و جذاب ترین ایده ها برای خرید هدیه مناسبتی، برای همسر خود است.

با خرید یک آباژور و یا چراغ خوا بهای زیبا و رمانتیک، با حک یکی از عکس های دو نفره بر روی لامپ آن، یک هدیه منحصر به فرد و زیبا برای همسرتان تهیه کرده باشید. تهیه یک کیک، با طرح عکس عروسی نیز ، کادوی جالبی برای سالگرد ازدواج می باشد. همچنین میتوانید بر روی لیوان یا ماگ، عکس دو نفره خود و همسرتان را چاپ کنید و هدیه دهید. خرید وسایل آرایشی نیز ایده کاربردی و مناسبی ، برای تهیه هدیه سالگرد ازدواج، برای همسرتان است.

هدیه روز زن و روز مادر چی بخریم؟

هدیه روز زن و روز مادر چی بخریم؟

توجه کنید هدیه روز مادر باید به گونه ای باشد که حس قدردانی و عشق را منتقل کند. پیشنهاد میکنیم حتماً متنی را با زبان خودتان برای مادر و یا همسرتان بنویسید و از زحمات او تشکر کنید و در کنار کادو به او تقدیم کنید.

«اگر میخواهید با انواع ایده های جذاب کادو مناسب روز مادر و روز زن آشنا شوید، میتوانید به مقاله کادو روز زن و روز مادر مراجعه کنید.»

زمانی که به فکر خرید هدیه برای روز مادر هستیم، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد.از انتخاب شال ، روسری، زیورآلاتی مثل گردنبند و دستبند طلا گرفته تا حتی یک جعبه شکلات یا یک شاخه گل رز، می تواند کادو مناسبی برای کادو روز مادر باشد.

خرید یک گوشواره ظریف، دستبند،کیف، مجسمه ، انگشتر و انتخاب چیزهایی از این قبیل می تواند ایده های جالبی در هنگام خرید هدیه برای خانمها باشد.

«اگر به دنبال بدلیجات و زیورآلات شیک برای روز زن هستید، میتوانید به زیورآلات برنجی مراجعه کنید.»

همچنین وسایل آشپزخانه مثل خرید یک ست چایخوری یا هر وسیله ای که در آشپزخانه زیاد مورد استفاده قرار می گیرد،  میتواند در لیست خرید هدیه مناسبتی برای روز مادر باشد.

هدیه روز مرد و روز پدر چی بخریم؟

هدیه روز مرد چی بخریم؟

خرید هدیه مردانه، از آن جهت که تنوع محصول در این مورد نسبت به وسایل زنانه کمتر است. کار سخت تری است. اما با کمی تأمل در روحیات مردانه و رفتار کسی که می خواهید برای او کادو بخرید، به راحتی می توانید بهترین خرید هدیه مناسبتی را برای او انجام دهیم.

«اگر میخواهید با انواع هدایا مناسب روز مرد و روز پدر آشنا شوید، میتوانید به مقاله کادو روز مرد و روز پدر مراجعه کنید.»

معمولاً انتخاب کادو برای پدرها در روز پدر کار سختی است چون معمولا آنها همه چیز دارند. پس برای انتخاب هدیه روز پدر باید دنبال این باشیم که بفهمیم پدرمان به چه چیزی نیاز دارد. انتخاب لباس جدید، یا یک ساعت مچی متفاوت و یا کفش شیک می تواند کادوی مناسبی باشد. تهیه ست کیف وکمربند نیز برای خرید هدیه روز پدر مناسب است. گاهی می توانید یک عینک آفتابی به عنوان هدیه برای او بخرید.

برای خرید کادو برای مردها ، باید روحیات آنها را بشناسید. بعضی از مردها ، خیلی ولخرج و لارجی زندگی می کنند . اینها از کادوهای کوچک و ارزان ممکن است چندان خوشحال نشوند. در هنگام خرید هدیه مناسبتی برای این گروه از مردان، باید سعی کنید، کادو های بزرگ و گران قیمت بخرید مثلاً  عکس بزرگ، با تزئینات خاص و آنتیک.

کادو روز دختر

کادو روز دختر

جالب است بدانید در کشورهای مختلف، 11 اکتبر را روز جهانی دختر مینامند. اما در ایران روز دختر، اول ماه ذی القعده، مصادف با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) است. دلیل اینکه دختران، روحیه بسیار شاد و لطیفی دارند، بهتر است از کادو های شاد استفاده کنید. مثلاً اگر قصد دارید لباس هدیه دهید، لباس های رنگ شاد را انتخاب کنید.

در میان دختران جوان، لوازم آرایشی بسیار طرفدار دارد. پس همیشه هدیه دادن لوازم و ست های آرایشی، جزو هدایای پرطرفدار هستند. اکثر دختر ها، عکس گرفتن مخصوصاً سلفی گرفتن را دوست دارند. پس هدیه دادن یک مونوپاد بسیار هدیه کاربردی برای آنها میباشد.

گل‌ها همیشه منعکس کننده حالات انسان‌ها هستند. از آنجایی که دخترها موجودات احساساتی هستند، همیشه با دیدن گل‌های زیبا و معطر به وجد می‌آیند و حال و هوایشان عوض می‌شود. پس با کادو دادن یک گلدان پر از گل‌های زیبا و معطر، خوشحالشان کنید.

 

شما در این مقاله فهمیدید که چه کادو هایی برای مدیر و همکار خود مناسب هست. همچنین یاد گرفتید که در مناسبت های مختلف مانند ولنتاین، سالگرد ازدواج، روز دختر، روز زن و روز مرد، چه کادو هایی مناسب هستند. اگر سوالی در مورد انواع کادو برای مناسبت های مختلف دارید، میتوانید در قسمت نظرات کاربران از ما بپرسید.

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کادو چی بخریم؟”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *