انواع النگو زنانه و دخترانه

انواع النگو زنانه و دخترانه

دسته بندی: آموزش

آیا با انواع النگو زنانه و دخترانه آشنا هستید؟ چه النگو هایی مناسب دختران و چه النگوهایی مناسب زنان جوان است؟ تاثیر و اهمیت النگو در پوشش و استایل خانم ها چیست؟ چگونه میتوان سایز النگو مناسب دست خود را پیدا کرد؟ هنگام خرید النگو به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ در این مقاله با انواع مدل النگو زنانه آشنا خواهید شد. همچنین با ویژگی ها و کاربرد هر کدام آشنا میشوید. بعلاوه خواهید فهمید که هنگام خرید النگو چه نکاتی باید رعایت کنید. اگر میخواهید با انواع ست کامل زیورآلات مناسب خود آشنا شوید، پیشنهاد میکنیم به مقالات انواع گوشواره زنانه ، انواع گردنبند زنانه و انواع دستبند زنانه مراجعه کنید.

انواع النگو زنانه و دخترانه

انواع النگو زنانه و دخترانه

النگو جزو اولین زیورالات زنانه میبیاشد که همیشه مورد توجه و استقبال خانم‌های خوش استایل بوده است. النگو باعث میشود فضای خالی دستان خانم ها به زیبا ترین حالت، تزیین شود. خانم ها میتوانند این اکسسوری جذاب و زیبا را در مراسمات رسمی و غیر رسمی استفاده کنند تا توجه افراد مقابل را به خود جلب نمایند. انتخاب یک النگو مناسب می تواند زیبایی و جذابیت شـما را خیلی بیشتر کند و جدای از صورت شـما، دستان تان هم زیبایی بخش شما باشند.

انواع مختلف النگو شامل حلقه‌ای ظریف دور بازوان كودک و یا چندین حلقه ی رنگارنگ مناسب برای خانم ها، به طور تقریبی با تمامی سنین سازگاری دارند. النگو را میتوان از جنس تمامی فلزات گرانبها ساخت كه می تواند ساده و غیر‌رسمی یا شیك و منحصر به فرد مخصوص مهمانی های خاص باشد. النگو جزو زیورآلاتی میباشد که هرگز از مد نمی افتد. در ادامه با انواع النگو زنانه و دخترانه آشنا میشوید.

النگو ساده یا النگو حلقه ای

النگو ساده یا النگو حلقه ای

به النگو ساده، النگو حلقه ای نیز میگویند. النگو حلقه ای جزوه باریک ترین نوع النگو ها میباشد. دور تا دور النگو حلقه ای کاملا بسته است. هیچ گونه قفلی یا زنجیر و شکاف که بتوانید آن را مستقیم دور مچ دست خود بیندازید ندارد. برای استفاده از آن باید انگشتان خود را جمع کرده و النگوی ساده را از قسمت انگشتان وارد دست خود کنید.

بهتر است النگوهای ساده را بصورت چندتایی استفاده کنید. برخی النگو های ساده دارای حکاکی میباشند و برخی دیگر کاملاً ساده هستند. النگو های ساده مناسب برای استفاده روزمره و مراسم غیر رسمی میباشد. همچنین النگو های حلقه ای ساده مناسب رده سنی نوزاد، کودک، نوجوان و جوان میباشد.

«اگر به دنبال النگوهایی هستید که هم ساده یاشند و هم شیک و برای کودکان و جوانان نیز مناسب باشند، میتوانید به انواع النگوی برنجی هندی مراجعه کنید.»

النگو مفتولی

النگو مفتولی

النگو سیمی یکی دیگر از نام های النگو مفتولی میباشد. النگو مفتولی باریک ترین نوع النگو میباشد. النگو های مفتولی دارای طرح های متنوع و بیشتری نسبت به النگوهای ساده هستند. النگو مفتولی مناسب دورهمی های خانوادگی و مراسم های خاص میباشد. النگو سیمی شیک تر از النگو ساده میباشد. برای مراسم های خاص میتوانید از النگوهای مفتولی نگین کاری شده استفاده کنید. همچنین برای کاری های روزمره میتوانید از النگوهای مفتولی ساده تری استفاده کنید.

النگوهای مفتولی را میتوانید از جنس های برنجی، مسی، استیل، نقره و طلا خریداری کنید. توصیه میشود النگوهای مفتولی را مانند سایر النگو های باریک، به صورت چندتایی استفاده کنید. معمولاً النگو های مفتولی مناسب دست های لاغر و باریک میباشند.

«اگر تمایل دارید برای هدیه روز مادر و روز زن، اانگو کادو دهید، پیشنهاد میکنیم به انواع النگوهای برنجی هندی مراجعه کنید.»

النگو آینه‌ای

النگو آینه‌ای

النگوهای آینه‌ای شباهت زیادی به النگوهای ساده دارند؛ با این تفاوت که پهنای بیشتری نسبت به آنها دارند. ویژگی اصلی النگوهای آینه ای، درخشندگی و براق بودن بسیار زیاد آنها است. میتوان گفت النگو های آینه ای به حدی براق هستند که شما میتوانید تصویر خود را در آنها مانند آینه مشاهده کنید.

این النگو ها مناسب مهمانی ها و مجالس خاص میباشد. با پوشیدن این النگو ها، شما میتوانید همه را مجذوب خود کنید. استفاده از النگوهای آینه‌ای همراه با لباس های براق و شاد، میتواند زیبایی  ظاهر شما را دو چندان کند. شما میتوانید النگو آینه ای را هم بصورت تکی و هم بصورت چندتایی استفاده کنید. البته ست های دوتایی و چهارتایی النگوهای آینه‌ای بسیار محبوب تر هستند.

«اگر علاقه دارید النگوهای براق و درخشان را مشاهده کنید، میتوانید به انواع النگو برنجی مراجعه کنید.»

النگو تراش

النگو تراش

النگو تراش جزو ظریف ترین النگو ها محسوب میشوند. النگوهای تراش دارای طرح های متنوعی هستند که همگی طرح های ظریف و بسیار شیکی میباشند. النگوهای تراش هم بصورت النگوهای باریک و هم بصورت النگوهای پهن وجود دارند. النگو تراش مخصوص مجالس و مهمانی های خاص میباشد و بهترین گزینه برای خانم های خوش سلیقه میباشد.

«اگر برای مهمانی های خاص مانند عروسی ها، به دنبال النگوهای جذاب و چشمگیری هستید، میتوانید به انواع النگو های برنجی هندی مراجعه کنید.»

النگو دستبندی

النگو دستبندی

النگو دستبندی از پرکاربرد ترین النگوها محسوب میشود. همان طور که از اسم این نوع النگو مشخص است، النگو دستبندی، تلفیقی از النگو و دستبند میباشد. النگو دستبندی، النگوی میباشد که دارای قفل و گیره است و ظاهری شبیه دستبند دارد. برخی النگو های دستبندی نیز فاقد قفل هستند و به النگو های باز نیز معروفند. این النگو ها انعطاف پذیر بوده و راحت تر میتوانید از آنها استفاده کنید. شما میتوانید متناسب با سلیقه خود، النگو دستبندی باریک یا النگو دستبندی پهن خریداری کنید.

ویژگی مثبت النگویی دستبندی این است که میتوانید آنها را بصورت تک، دست کنید. النگو دستبندی مناسب استفاده های روزمره میباشد و شما در هر موقعیتی میتوانید از آنها استفاده کنید. النگو دستبندی با هر نوع لباسی به راحتی ست میشود.

«چنانچه تمایل دارید النگوی مناسب برای هر نوع لباسی را مشاهده کنید، میتوانید به انواع النگوی برنجی هندی مراجعه کنید.»

النگو مچ دستی

النگو مچ دستی

النگو مچ دستی مناسب خانم هایی میباشد که علاقه دارند النگوها کاملاً به دست آنها بچسبند و هیچ حرکتی نکنند. اصولاً به هر النگویی که کاملاً سایز دست شما باشد، النگوی مچ دستی میگویند. دست کردن النگوی مچ دستی ممکن است کمی دشوار تر باشد زیرا کاملاً سایز دست شماست و آزادی حرکت کمتری دارد.

معمولاً خانم هایی که النگوهای مچ دستی میپوشند، به ندرت آنها را از دست خود خارج میکنند. برخی النگو های مچ دستی ممکن است بصورت النگو های باز باشند که پوشیدن آنها راحت تر است. معمولاً النگو های مچ دستی بصورت تک استفاده میشود و با هر لباسی ست میشود. شما در هر موقعیتی میتوانید از النگوهای مچ دستی استفاده کنید.

«اگر به دنبال النگوهایی هستید که هم بصورت تک و هم بصورت چندتایی بتوانید بپوشید، میتوانید به انواع النگوهای برنجی هندی مراجعه کنید.»

النگو میناکاری

النگو میناکاری

النگو های میناکاری معمولاً از جنس برنج هستند. النگوهای میناکاری ظاهری رنگارنگ دارند. النگو میناکاری بین دختران جوان، محبوبت زیادی دارد. اگر میخواهید رنگ النگوی خود را با لباس خود ست کنید، میتوانید از النگوهای میناکاری استفاده کنید زیرا تنوع رنگی زیادی دارند.

النگو میناکاری معمولاً مناسب رده سنی نوجوانان و جوانان میباشد. النگوهای میناکاری بدلیل تنوع بالا و قیمت ارزان، طرفداران زیادی دارند. از النگوهای میناکاری میتوانید در مراسم های غیر رسمی، مهمانی های فانتزی و کارهای روزمره استفاده کنید.

«اگر به دنبال النگوهای رنگارنگ و شاد هستید، میتوانید به انواع النگوهای برنجی هندی مراجعه کنید.»

النگو نک پوش

النگو نک پوش

النگو تک پوش جزو پر فروش ترین النگوها محسوب میشود. النگو تک پوش از پهن ترین النگوها به شمار میرود. همان طور که از اسم آن معلوم است، این النگو ها را باید بصورت تک، دست کنید. النگوهای تک پوش مناسب دست های چاق و تپل میباشد. النگوهای تک پوش برنجی مناسب استفاده های روزمره و لباس های غیر رسمی میباشد و النگوهای تک پوش طلا مناسب مهمانی ها و مجالس خاص هستند. النگو های تک پوش معمولاً مناسب رده سنی جوان و بزرگسال میباشد.

«اگر تمایل دارید تا استایل جسورانه ای داشته باشید، میتوانید از النگوهای تک پوش استفاده کنید. برای دیدن چنین النگوهایی، مینوانید به انواع النگوهای برنجی مراجعه کنید.»

النگو حصیری

النگو حصیری

النگو حصیری یکی از محبوب ترین مدل های النگو تک پوش میباشد. النگو حصیری طراحی مانند حصیر دارد و هر چه طراحی آن ظریف تر باشد، ظاهری شیک تر و زیباتری خواهد داشت. النگو های حصیری معمولاً بین خانم های بزرگسال محبوبیت دارد. شما میتوانید از النگوی حصیری در دورهمی های خانوادگی و مهمانی ها استفاده کنید. بر روی برخی النگوهای حصیری، نگین کاری صورت میگیرد که ارزش آنها را دوچندان میکند.

«اگر به دنبال النگوهای مناسب مهمانی ها و مجالس خاص هستید، میتوانید به انواع النگوهای برنجی هندی مراجعه کنید.»

النگو مناسب دست لاغر و دست چاق

النگو مناسب دست لاغر و دست چاق

کسانی که مچ دست لاغری دارند، بهتر است از دستبند و النگوهای باریک استفاده کنند. همچنین توصیه میشود چندین النگو یا دستبند باریک را به طور همزمان بپوشند. اگر مچ دست شما لاغر است، توصیه می‌کنیم حداقل دو دستبند را با هم به دست کنید. یا یک دستبند با یک یا دو النگو را همزمان در یک دست بپوشید. این ترفند کمک می‌کند تا کوچکی و لاغری مچ دست‌هایتان پوشانده شود و کمتر به چشم بیاید. بعلاوه پوشیدن چند النگو به زیبایی استایل شما می‌افزاید.

پیشنهاد میشود خانم هایی که مچ دست چاق و تپل دارند، به سراغ دستبند ها و النگوهایی بروند که پهن و ضخیم هستند و اندازه‌ی بزرگ دارند. مثلاً النگوهایی مانند النگوهای تک پوش و النگوهای حصیری که پهنای 5 سانتی‌متری دارند، باعث می‌شوند تا مچ دست شما لاغرتر و ظریف‌تر به نظر برسد. توجه کنید برای چنین خانم هایی، اصلاً توصیه نمیشود تا از چند النگو و دستبند بصورت همزمان استفاده کنند.

چگونه سایز النگو مناسب خود را تعیین کنیم؟

چگونه سایز النگو مناسب خود را تعیین کنیم؟

نکته اصلی هنگام انتخاب النگو، تعیین سایز النگو مورد نظر است. برای این کار ابتدا باید سایز دست خود را اندازه بگیرید. بدین شکل که دست خود را مطابق تصویر به گونه ای میگیرید که میخواهید النگو را در دست خود قرار دهید (برای این کار انگشت شست را بر روی سر انگشت کوچک خود قرار دهید.). حال به وسیله متر یا نوار کاغذی اندازه دور دست خود را به دست آورید. توجه داشته باشید که عریض ترین قسمت دست خود را اندازه گیری کنید. برای دقت بیشتر نوار یا متر را به بالا و پایین حرکت دهید تا عریض ترین قسمت دست خود را اندازه گیری کنید. با این کار سایز دست شما بدست می آید.

قدم بعدی این است که مشخص کنید چقدر میخواهید النگو در دستان شما آزاد باشد و حرکت کند. برای این کار، سه حالت دارید؛

سایز جذب النگو و دستبند: 0.5 یا 1 سانتی متر به اندازه به دست آمده اضافه کنید.

سایز راحت النگو و  دستبند: 2 یا  2.5 سانتی متر به اندازه به دست آمده اضافه کنید.

سایز آزاد النگو و دستبند: 3 سانتی متر به اندازه به دست آمده اضافه کنید.

انواع سایز النگو و دستبند

اگر میخواهید با انواع روش های تعیین سایز دست و سایز های النگو و دستبند آشنا شوید، میتوانید به مقاله سایزبندی النگو و دستبند مراجعه کنید.

 

در این مقاله با انواع مدل النگو زنانه و دخترانه آشنا شدید. همچنین ویژگی ها و کاربرد هر کدام را فهمیدید. بعلاوه دانستید که چگونه میتوان النگو مناسب دست خود را انتخاب کرد و چگونه میتوان سایز دست خود را تعیین کرد. اگر سوالی در مورد انواع النگو و نحوه انتخاب یک النگو مناسب برای خود را دارید، میتوانید در قسمت نظرات کاربران از ما بپرسید.

نظرات کاربران

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *