نماد های فنگ شویی

نماد های فنگ شویی

دسته بندی: آموزش

آیا میدانید فنگ شویی چه نماد هایی دارد؟ مفهوم و فلسفه نماد های فنگ شویی چیست؟ برای دکوراسیون و چیدمان خانه، بهتر است از چه نماد هایی استفاده کنیم؟ نماد ثروت، پول، آرامش، خوشبختی، انرژی مثبت و … در فنگ شویی چیست؟ آیا اشکال در فنگ شویی، معنا و مفهوم خاصی دارند؟ فلسفه و مفهوم رنگ ها در علم فنگ شویی چیست؟ شما در این مقاله با پاسخ این سوالات آشنا خواهید شد. همچنین اگر میخواهید با مفهوم کلی فنگ شویی آشنا شوید، میتوانید به مقاله فنگ شویی چیست مراجعه کنید.

آشنایی با نماد های فنگ شویی

آشنایی با نماد های فنگ شویی

فنگ شویی مانند هر علم دیگری، دارای نماد ها و قوانین خاص خود است. نماد های فنگ شویی تاثیر بسیاری در دکوراسیون و چیدمان دارند. زمانی که آنسان یک نماد معنادار را می بیند، در ذهن خود و به طور ناخودآگاه، خاطره یا تفکری به وجود می آید که حتی ممکن است توجهی به آن نکند. عکس العمل انسان به یک نماد، می تواند روی تصمیم گیری او تاثیر بگذارد. در واقع علامت ها به صورت ناخود آگاه روی ما تاثیر می گذارند. اگر از نماد ها به درستی استفاده کنید، می توانند ابزار قدرتمندی برای گرفتن نتایج بهتر در زندگی باشند. در فنگ شویی شما می توانید با انتخاب نمادهایی که عکس العمل های خاصی به همراه دارند، وضعیت مورد نظر خود را در زندگی برقرار کنید.

معنا و مفهوم نماد

معنا و مفهوم نماد

نماد، نشانه ای است که نشانگر یک اندیشه، شیء، مفهوم، فلسفه، چگونگی و… باشد. از نام های دیگر نماد، میتوان به رمز، مظهر و سمبل اشاره کند. نماد می ‌تواند یک جسم و شیء مادی باشد که شکل آن به طور طبیعی باشد. همچنین نماد ها میتوانند اجسامی بر پایه قراردادها و قوانین یک فرهنگ باشند و با چیزی که به آن اشاره می‌کند پیوند داشته باشد. نمادها دارای فلسفه ای هستند که در یک قوم، سرزمین یا فرهنگ وجود دارد؛ مانند نماد ها در فرهنگ فنگ شویی.

کاربرد نماد ها در فنگ شویی

کاربرد نماد ها در فنگ شویی

نمادها پیش از آنکه یک جسم یا تصویر زیبا باشند، القا کننده نکاتی هستند که در اجزای کوچک آنها واقع شده است. همان طور که گفته شد، نمادها به صورت ناخود آگاه روی ما تاثیر می گذارند و برای رسیدن به یک هدف مشخص بکار میروند. برخی نمادها جهانی هستند و در تمام فرهنگ های جهان از قدیم تا امروز وجود داشته اند و برخی دیگر شخصی هستند یا به فرهنگ خاصی تعلق دارند. در حقیقت فنگ شویی از هر دو گروه نمادها برای گرفتن نتیجه بهتر استفاده می کند. اجسام، رنگ ها، اعداد و اشکال هندسی نمادهای آشنایی هستند که ما هر روز و معمولاً بدون توجه به تأثیرشان از آنها استفاده می کنیم. در علم فنگ شویی نیز چنین نماد هایی وجود دارد که در ادامه با آنها بیشتر آشنا خواهید شد.

نکات اولیه نماد ها در علم فنگ شویی

قبل از استفاده از نمادها در فنگ شویی، باید به چهار نکته مهم توجه داشته باشید:

1- برای استفاده از نمادهای فنگ شویی، اصول و قوانین این علم را در نظر بگیرید نه ظواهر تجاری و مادی آن را. تلاش کنید جنبه فروش و جنبه علمی نمادها را در هنگام استفاده، از هم جدا کنید.

2- در نظر داشته باشید که نمادهای فنگ شویی قدرت ماورایی ندارند! انتظار نداشته باشید که تنها با استفاده از نمادی که حتی آن را به درستی نمی شناسید، در خانه ای پر از انباشتگی های ظاهری و باطنی به یکباره معجزه رخ دهد.

3- قبل از استفاده از نمادها حتما باید پاکسازی انجام شده باشد. زیرا نمادها در فضاهایی با بار منفی اثری ندارند.

4- فنگ شویی قرص مسکن یا چوب جادوگری نیست که به یکباره همه چیز را اصلاح کند. صبر داشته باشید و به دنبال راه حل های فوری و آسان نباشید.

حالا که با مفهوم کلی نماد و نکات مربوط به آن آشنا شدید، بهتر است به نماد های فنگ شویی بپردازیم. از مهم ترین نماد های فنگ شویی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گل
  • آینه
  • آب نما
  • بودای خندان
  • کاسه تبتی
  • پاگودا وِنچانگ
  • سکه آی چینگ
  • سگ فو
  • بادزنگ
  • اسب
  • بامبو
  • پروانه
  • آکواریوم
  • ماهی
  • مجسمه کیلین
  • اژدها
  • جغد
  • لاک پشت
  • قورباغه
  • فیل
  • ققنوس
  • چوب
  • رنگ ها
  • اشکال
  • اعداد
گل‌ ها در نماد های فنگ‌شویی

گل‌ ها در نماد های فنگ‌شویی

وجود گل‌های طبیعی، زیبا و حتی تصاویری از گل‌ها می‌تواند اثر به سزایی در ایجاد انرژی مثبت در فضا داشته باشد. استفاده از نماد گل در فنگ‌شویی نشانه‌ی خوش‌اقبالی و عشق است. می‌توان گفت، گل‌ها جزء بهترین انتخاب‌ها برای استفاده در فضاهای گوناگون هستند. برای مثال، گل پیونی یا گل صدتومانی از جمله گزینه‌های مناسب برای استفاده در فضا، به عنوان نماد فنگ‌شویی است. بر اساس قواعد فنگ‌شویی این گل نشانه ‌ای از عشق و خوش شانسی است. استفاده از این گل در اتاق خواب و پذیرایی توصیه می‌شود. از دیگر موارد می‌توان به گل لاله قرمز تیره یا زرد اشاره کرد. این نمونه از گل‌ها انرژی مضاعفی از گرمی و آتش را تداعی می‌کنند.

آینه در اصول فنگ شویی

آینه در اصول فنگ شویی

آینه در فنگ‌شویی نشانه‌ای از عنصر آب است که پاکی را به نمایش می‌گذارد. آینه‌ها بر اساس شکل، تعقر و تحدب تقسیم‌ بندی شده و محل قرارگیری آن‌ها نیز بر این اساس تعیین می‌شود. معمولاً از آینه ها در راهرو ورودی و اتاق خواب استفاده میشود. علاوه بر انرژی مثبتی که وجود آینه در فضاها ایجاد می‌کند، بزرگ‌تر نشان دادن فضا می‌تواند از جمله مزایای استفاده از آینه در نمادهای فنگ‌شویی باشد. استفاده از آیینه، به افزایش روشتایی و نور طبیعی در خانه کمک میکند که باعث نشاط و شادابی بیشتر در منزل میشود.

آب نما از نماد های فنگ شویی

آب نما از نماد های فنگ شویی

آبنماها در شکل ها، اندازه ها و جنس های مختلف در بازار ها موجود هستند. انواع مختلف آن برای استفاده در داخل منزل، حیاط یا باغ، روی میز، متصل به دیوار و یا ایستاده یافت می شوند. بهترین قسمت ها برای قرار دادن آبنما ها، ضلع شرق، جنوب شرق و شمال خانه است. قسمت جنوبی خانه به دلیل حاکمیت عنصر آتش، برای قرار دادن آبنما مناسب نمی باشد. از آب نما های بی صدا برای فضای داخلی خود استفاده کنید. با قرار دادن چند کریستال، سنگ و اضافه کردن رایحه های خوشبو، انرژی آب نما را افزایش دهید.

مجسمه بودای خندان در فنگ شویی

مجسمه بودای خندان در فنگ شویی

بودای خندان به عنوان یک نماد فنگ شویی، برای خوش ‌شانسی، فراوانی، شادی، موفقیت و سلامت استفاده می ‌شود. بودای خندان اغلب همراه با شمش ‌های طلا، کدو چینی و یا کیسه گنج به تصویر کشیده می ‌شود. توصیه میشود بودای خندان را در سالن پذیرایی و در موقعیت فرماندهی قرار دهید؛ مثلاً روی میز پذیرایی. در کنار بودای خندان روشن کردن شمع و عود میتواند به جذب انرژی مثبت کمک کند. مجسمه بودا از مهم ترین نماد های فنگ شویی هندی محسوب میشود. اگر تمایل دارید با فنگ شویی هندی بیشتر آشنا شوید، میتوانید به مقاله فنگ شویی هندی مراجعه کنید.

کاسه تبتی در فنگ شویی

کاسه تبتی در فنگ شویی

کاسه تبتی برای پاک سازی فضا و محیط منزل و محل کار، استفاده میشود. امروزه کاسه تبتی، با عناوینی مانند کاسه موزون (Singing Bowl)، کاسه بودا، کاسه آواز خوان، کاسه شفا بخش و کاسه آواز هیمالیا شناخته میشود. بودایی های چین، هند و تبت از کاسه تبتی، در حین خواندن سرود های مذهبی و تمرینات معنوی استفاده میشود. در سایر مناطق از کاسه تبتی برای مراقبه، ریلکسیشین، تعادل چاکرا ها، تمارین معنوی، مراسم مذهبی و پاکسازی محیط استفاده میشود. کاسه تبتی نماد عبادت و آرامش میباشد و آهنگ آن، آرامش بخش و تسکین دهنده است. میتوان آن را کنار مجسمه بودا قرار داد و هنگام دعا از آن استفاده کرد.

« اگر برای ایجاد آرامش در محیط، به دنبال کاسه تبتی هستید، پیشنهاد میکنیم به کاسه تبتی مراجعه کنید.»

پاگودا وِنچانگ در فنگ شویی

پاگودا وِنچانگ در فنگ شویی

پاگودا وِنچانگ  (Wenchang Pagoda) مجسمه کوچکی از برج های چند طبقه بومی چین میباشد. «ون» به معنای دانش و «چانگ» به معنای موفقیت و کامیابی است و هنگامی که با هم ترکیب شوند، معنای «دانش عمیق» می‌دهد. پاگوداها برج های چند طبقه با بام ‌هایی چندلا و رده ‌وار هستند. پاگودا ها در اصل نیایشگاهی برای پیروان تائوئیسم بوده‌اند و امروزه بیشتر پاگوداها، معبدی مستقل یا جزیی از معبد هستند. در فنگ شویی اعتقاد بر این است که استفاده از نماد تو خالی و هفت لایه پاگودا باعث افتخار و پیشرفت علمی در حرفه فردی می‌ شود. چینی ها با امید افزایش توانایی فرزندان خود، از این نماد استفاده می کنند.

سکه فلزی آی چینگ در فلسفه فنگ شویی

سکه فلزی آی چینگ در فلسفه فنگ شویی

سکه فلزی آی چینگ (I-Ching) یا سکه فنگ شویی، نماد مهم و کاربردی برای گردش و سرعت بخشیدن به جریان انرژی ثروت و برکت است. روانشناسان معتقدند، این سکه ها دارای خرد هستند؛ زیرا دایره سکه نماد آسمان و مربع داخل آن نماد زمین است و ترکیب انرژی آسمان و زمین، نشان دهنده تعادل بین یین و یانگ است. این تعادل باعث امنیت، آسایش، برکت، ثروت و موفقیت می‌ شود. یک روی این سکه یانگ است که با چهار حرف، معرف سلسله امپراتوری چین میباشد و سمت یین آن با نقش اژدها تزیین شده است. این سکه همیشه باید از سمت یانگ بالا باشد.

سگ فو در اصول فنگ شویی

سگ فو در اصول فنگ شویی

یکی دیگر از نمادهای فنگ‌شویی سگ فو است. این نماد از قدیم به نشانه‌ی ثروت و موقعیت اجتماعی در مقابل ساختمان‌ها قرار می‌گرفت. چینی‌ها معتقدند وجود مجسمه سگ فو، انرژی حفاظتی بالایی را به خصوص در فضاهای خارجی ایجاد می‌کند. این مجسمه معمولاً به صورت جفت در مقابل ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته مجسمه های کوچک آن را نیز میتوان داخل خانه و گوشه های اتاق پذیرایی استفاده کرد.

بادزنگ از نماد های فنگ شویی

بادزنگ از نماد های فنگ شویی

بادزنگ نماد خوشبختی در منزل و محل کار میباشد. بادزنگ مرکب از تعدادی میله های معلق از جنس چوب (معمولاً بامبو) یا فلز است. اغلب در بیرون از بنا و به ویژه در قسمت ورودی نصب می شود. همچنین در حیاط و بالکن نیز نصب میشود و به دلیل حرکت باد، صدایی خوش آهنگ تولید می کند. انواع فلزی آن که دارای شش یا هشت لوله یا زنگ هستند برای استفاده در قسمت شمال غربی خانه مناسب اند . بادزنگ های فلزی را می توان در غرب، شمال غربی و شمال آویزان کرد. انواع چوبی و بادزنگ های ساخته شده از نی های بامبو را باید در شرق و جنوب شرقی بیاویزید. بادزنگ های سفالی و چینی که نشانگر عنصر خاک هسنتد در قسمت جنوب غربی، شمال شرقی، شرق و جنوب شرقی قابل استفاده اند.

اسب در فلسفه فنگ شویی

اسب در فلسفه فنگ شویی

اسب نمادی از موفقیت، سرعت و آزادی است. معمولاً از این نماد در بخش شمال، جنوب و یا جنوب شرق فضاها استفاده می‌کنند تا انرژی لازم در آن بخش‌ها پراکنده شود. همچنین استفاده از مجسمه چوبی آن که نمادی از عنصر چوب میباشد در سالن پذیرایی متداول است.

« اگر به دنبال انواع مجسمه مناسب فنگ شویی خانه هستید، پیشنهاد میکنیم به مجسمه های برنجی هندی مراجعه کنید.»

بامبو از نماد های فنگ شویی

بامبو از نماد های فنگ شویی

بامبو دوست داشنتنی ترین و مشهورترین گیاه در فنگ شویی است. دقت کنید باید گیاهان بامبو کاملا سالم، قوی و سبز پر رنگ را انتخاب کنید. شاخه های زرد و ناسالم را دور بریزید. یک گلدان بامبو هر پنج عنصر را با خود به همراه دارد. خود گیاه نمادی از عنصر چوب است، سنگ هایی را داخل گلدان قرار دهید تا عنصر خاک را تقویت کند. آب داخل گلدان بیانگر عنصر آب است که باید همیشه تازه و تمیز باشد. برای افزودن عنصر آتش یک روبان قرمز را به ساقه ی یکی از بامبوها ببندید. اگر گلدان از جنس شیشه یا چینی، سفال یا سرامیک است یک سکه یا مجسمه ی کوچک فلزی را داخل آن قرار دهید تا عنصر فلز این ترکیب کامل شود. بامبو نماد شانس و آرامش است و شما میتوانید در مناطق مختلف خانه آن را قرار دهید.

پروانه از نمادهای فنگ‌ شویی

پروانه از نمادهای فنگ‌ شویی

پروانه یکی از نمادهای عاشقانه در فلسفه فنگ شویی است. از این نماد به عنوان نشانه‌ای برای آزادی، هیجان، شادی و عشق در انسان استفاده می‌کنند. ایجاد رابطه عاشقانه عمیق و قوی‌تر از دیگر فواید استفاده از انرژی نماد پروانه در فضا به خصوص فضای داخلی منزل است.

آکواریوم در اصول فنگ شویی

آکواریوم در اصول فنگ شویی

آکواریوم به خوبی می تواند تلفیقی از پنج عنصر فنگ شویی را در خانه شما فراهم آورد. آب درون آکواریوم نشانه ی عنصر آب، گیاهان نشانه ی عنصر چوب، فلز به کار رفته در ساختار آن نشانه ای از عنصر فلز، شن و سنگ ریزه ها بیانگر عنصر زمین و رنگ های ماهیان بیانگر عنصر آتش اند. مناسب ترین محل برای قرار دادن آکواریوم ها قسمت جنوب شرقی خانه است اما قرار گیری در بخش های شمالی و غربی نیز مانعی ندارد. هرگز آکواریوم ها را در اتاق خواب و یا آشپزخانه قرار ندهید زیرا باعث تقویت انرژی های ناخواسته می شود.

ماهی در فلسفه فنگ‌ شویی

ماهی در فلسفه فنگ‌ شویی

استفاده از مجسمه، تصویر و یا ماهی زنده در آکواریوم، از نظر فلسفه‌ی فنگ‌شویی، می‌تواند انرژی مثبت را در فضا حاکم سازد. به طور مثال ماهی دراگون و یا آروانا از جمله ماهیانی هستند که در فنگ‌شویی فضاها مورد استفاده قرار می‌گیرند. به عقیده چینی‌ها، ماهی می‌تواند نمادی برای جذب ثروت و نشانه‌ی برکت در فضای خانه باشد.

مجسمه کیلین در فلسفه فنگ شویی

مجسمه کیلین در فلسفه فنگ شویی

مجسمه کیلین (Kylin) از نظر ظاهری حیوانی مرکب از سر اژدها، شاخ گوزن، سم اسب، دم گاو، پیشانی گرگ و پوست فلس دار رنگارنگ است. کیلین سرزنده، باهوش، مهربان و شجاع است. این مجسمه در فنگ شویی خوشبختی، ثروت فراوان و بچه به همراه دارد و برای جلوگیری از تاثیر انرژی های منفی و شر استفاده می‌شود. این مجسمه بیشتر روی قفسه کتاب، کنسول و همچنین برای جلوگیری از کابوس‌های شبانه کاربرد دارد.

اژدها از نماد های فنگ شویی

اژدها از نماد های فنگ شویی

اژدها (Dragon) در فرهنگ چینی نیروی یانگ دارد و تاثیر مثبتی بر وضعیت جسمانی و احساسی خواهد داشت. در فنگ شویی از اژدها به عنوان حامی و تقویت کننده انرژی استفاده می شود. با توجه به یانگ بودن انرژی اژدها، هر کجا که قرار بگیرد، انرژی آن جا را تقویت می کند. بهتر است اژدها را در حالت ایستاده و یا روی یک پایه قرار دهید. مجسمه یا تابلوی اژدها را نباید بالاتر از ارتفاع انسان قرار دهید، در غیر این صورت، نیروی حمایت کنندگی نخواهد داشت و بیشتر نیروی کنترل کننده پیدا می کند.

جغد در فلسفه فنگ شویی

جغد در فلسفه فنگ شویی

جغد در فنگ شویی نماد و سمبل خرد، دانایی و رشد شخصی است. همچنین به عنوان محافظ در برابر انرژی های منفی کاربرد دارد. شما میتوانید آنرا روی میز کار، میز مطالعه، روبه روی ورودی اصلی و داخل اتاق کار قرار دهید. توجه کنید در برخی فرهنگ ها، جغد نماد بد شگونی جادوگری و مرگ است. پس اگر به چنین فرهنگ هایی معتقد هستید، بهتر است بجای جغد از دیگر نماد ها استفاده کنید.

لاک پشت در فلسفه فنگ شویی

لاک پشت در فلسفه فنگ شویی

لاک‌پشت یکی از نمادهای فنگ شویی میباشد که دارای محبوبیت فراوانی در این فرهنگ است. لاک‌پشت به رنگ‌های سبز و سیاه به عنوان نمادی از خوشبختی، ایستادگی و محافظت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نماد را در نقاط مختلف خانه میتوان استفاده کرد.

قورباغه در اصول فنگ شویی

قورباغه در اصول فنگ شویی

قورباغه در فرهنگ فنگ شویی نمادی از ثروت است. چینی‌ها از این نماد به صورت مجسمه به عنوان نشانه‌ای از خیر و برکت در فضای داخلی استفاده می‌کنند. خوشبختی، طول عمر، ثروت، طالع سعد و شادمانی از جمله انرژی‌های مثبتی است که با توجه به فلسفه فنگ‌شویی می‌تواند همراه با نماد قورباغه باشد. معمولاٌ در اتاق کار از این نماد استفاده میشود.

فیل از نماد های فنگ شویی

فیل از نماد های فنگ شویی

فیل در فنگ شویی، به عنوان حیوانی مقدس شناخته میشود. فیل نماد وفاداری ، خرد، طول عمر، شکوه، اقتدار و عظمت می باشد.

1- مجسمه فیل با خرطوم رو به بالا نمایان گر دریافت خبرهای خوش است. این مجسمه باید پشت به در ورودی و رو به‌ داخل قرار گیرد.

2- مجسمه فیل با خرطوم آویزان و پایین نشانگر دفاع و حمله است و باید روی آن به سمت در ورودی باشد.

« اگر به دنبال انواع مجسمه مناسب فنگ شویی خانه هستید، پیشنهاد میکنیم به مجسمه های برنجی هندی مراجعه کنید.»

ققنوس از نماد های فنگ شویی

ققنوس از نماد های فنگ شویی

ققنوس مشهورترین پرنده فنگ شویی است و اغلب با اژدها به عنوان نمادی از خوشبختی زناشویی فنگ شویی جفت می شود. به خودی خود ، ققنوس انرژی یانگ دارد و وقتی با اژدها جفت می شوید، نمادی از انرژی های یین یا زن است. ققنوس نماد انرژی از قدرت ، انعطاف پذیری، تحول بزرگ و تولد دوباره است، زیرا می تواند از خاکستر خود بلند شود تا به ارتفاعات بیشتری برسد. عنصر فنگ شویی مرتبط با ققنوس عنصر آتش و منطقه فنگ شویی باگووا در جنوب است.

چوب در اصول فنگ شویی

چوب در اصول فنگ شویی

چوب عنصر میباشد که همواره نشانه‌ای از طبیعت و زیبایی‌های آن است. چوب میتواند همراه با دیگر نماد ها بیاید و انرژی و قدرت را در فضا حاکم سازد. از این عنصر در نواحی جنوب و شرق فضاها استفاده می‌کنند. چوب‌ها می‌توانند در رنگ‌ها و شکل‌های مختلف در فنگ شویی فضا مورد استفاده قرار بگیرند و انرژی لازم را به فضا و افراد منتقل کنند.

رنگ ها در فلسفه فنگ شویی

رنگ ها در فلسفه فنگ شویی

قرمز : رنگ خوش اقبالی، شادابی و شهرت – نماد عنصر آتش، قدرت و فعالیت

زرد : رنگ اطمینان و اعتماد – نماد خورشید و انرژی گرمابخش آن – باعث تقویت احساس مثبت اندیشی و خوشحالی می شود.

نارنجی : ترکیبی از رنگ های قرمز و زرد – باعث به جریان در آمدن انرژی چی می شود – نماد شادی و قدرت است.

سبز : رنگ گیاهان و آرامش بخش – نماد رشد، نمو و عنصر چوب

آبی : نماد آب و آسمان – نماد متانت و آراستگی – از بین برنده تنش، استرس و بیش فعالی – آبی روشن نماد امید و پاکی و آبی تیره با متانت و وقار همراه است.

بنفش : نماد خوش اقبالی، قدرت و ثروت – در برخی مذاهب غربی این رنگ با معنویت در ارتباط است.

صورتی : نماد عشق و عاطفه در ارتباط است. این رنگ احساس اجتماعی بودن و سازگاری با دیگران را ایجاد می کند.

مشکی : رنگ پول – نماد تشریفات و جدیت در ارتباط – در فنگ شویی از این رنگ برای افزایش فعالیت ذهنی و روابط اجتماعی استفاده می شود.

قهوهای : رنگ قهوه ای نماد زمین، درختان و سنگ ها است. بنابراین این رنگ نماد ثبات، پایداری و دوام است.

شکل های مختلف و معنای آنها در فنگ شویی

شکل های مختلف و معنای آنها در فنگ شویی

دایره = اتحاد، تداوم، هماهنگی، نماد آسمان

مربع = یکپارچگی، ثبات، پایداری، زمین

مثلت = حرکت، تغییر، مسیر رسیدن به هدف

مستطیل = رشد، توسعه

خط مواج = انعطاف پذیری، تأثیرگذاری بر دیگران، سازگاری

خط مستقيم = حرکات سریع، شتابزدگی

اعداد و معانی آنها در فنگ شویی

اعداد و معانی آنها در فنگ شویی

0 = اتحاد، توازن، تداوم

1 = آغاز، منشاء

2 = قطبیت، جفت بودن، نیروهای مکمل

3 = خلق، رشد، حرکت به سمت هدف

4 = ثبات، پایداری

5 = تغيير، فعالیت، ناپایداری

6 = تعاون، داد و ستد

7 = خویشتنداری

8 = پول، تجارت، قدرت اشیاء

9 = تكامل

 

حالا که با معنا، مفهوم و فلسفه نماد های فنگ شویی آشنا شدید، برای دکوراسیون و چیدمان منزل خود، ترجیج میدهید از کدام نماد ها استفاده کنید؟ آیا نماد های دیگری در فنگ شویی میشناسید؟ اگر سوالی در مورد نماد های فنگ شویی دارید، میتوانید در قسمت نظرات کاربران از ما بپرسید.

نظرات کاربران

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • چوبین پاسخ دهید

    خیلی خیلی ممنونم

    واقعا بدردم خورد

    6 بهمن 1400
    REPLY
    • مدیر سایت پاسخ دهید

      ممنونمم

      6 بهمن 1400
      REPLY
      • رویا اقاخانی پاسخ دهید

        متن پر محتوا و‌عالی بود

        6 بهمن 1402
        REPLY
  • مریم امیری پاسخ دهید

    سلام .من هم از این چیرها اطلاعی نداستم .ولی الان به دردم خورد

    23 تیر 1402
    REPLY
    • مدیر سایت پاسخ دهید

      سلام خوشحالیم که مفید واقع شده براتون .

      24 تیر 1402
      REPLY
  • ندا آزادمنش پاسخ دهید

    واقعا ممنون از راهنماییاتون

    16 مرداد 1402
    REPLY
  • مرضیه زارع پاسخ دهید

    خیلی سایت تون عالی بود ممنون اطلاعات کامل و جامع بود

    7 شهریور 1402
    REPLY
    • مدیر سایت پاسخ دهید

      خواهش میکنم خوشحالیم که مفید واقع شد 🙂

      7 شهریور 1402
      REPLY
  • مریم باستانی پاسخ دهید

    مقاله ی کاملی بود، من از فنگ شویی اطلاعاتی داشتم که با توضیحات خوب شما کاملتر شد، ممنون از دقت نظر شما🙏🙏

    10 آبان 1402
    REPLY
    • مدیر سایت پاسخ دهید

      خوشحالیم مفید واقع شدیم 🙂

      10 آبان 1402
      REPLY
  • اتیه نبی پور پاسخ دهید

    باسلام.چند نوع مکتب فنگ شویی در دنیا وجود دارد و تفاوت انها در چیست؟تشکر

    30 دی 1402
    REPLY
    • مدیر سایت پاسخ دهید

      سلام وقت بخیر
      سوال خوبی هست در این زمینه باید به متخصصین دکوراسیون داخلی در حوزه فنگ شویی ملل و فرهنگ ها مشورت بگیرید . چندین رساله دانشگاهی درباره فنگشویی های ملل مختلف نوشته شده ولی شخصا به طور کلی تمام فنگ شویی ها درش باشه ندیدم

      1 بهمن 1402
      REPLY
  • رویا اقاخانی پاسخ دهید

    متن پر محتوا و‌عالی بود ولی کم بود

    6 بهمن 1402
    REPLY
    • مدیر سایت پاسخ دهید

      خوشحالیم مفید واقع شدیم در اینده ایشالا بیشتر مقاله در این باب نوشته میشه

      7 بهمن 1402
      REPLY